رسانه های شیعه

آغاز نهمين سال فعالیت «مجموعه رسانه ای امام حسين علیه السلام»

مجموعه رسانه ای «امام حسين علیه السلام» هشتمین سال فعالیت خود را به پایان رسانید و وارد نهمین سال فعالیت رسانه ای مستقل خود شد.

 

مجموعه رسانه ای «امام حسين علیه السلام» هشتمین سال فعالیت خود را به پایان رسانید و وارد نهمین سال فعالیت رسانه ای مستقل خود شد.

«شبکه امام حسين علیه السلام» هشت سال قبل، هم زمان با میلاد فرخنده سید و سالار شهیدان حضرت «اباعبد الله الحسین علیه السلام» کار خود را به عنوان یک شبکه شیعی مستقل به زبان «فارسی» آغاز کرد.

دست اندرکاران این شبکه شیعی با توکل بر خدای منان و در ظل توجهات خاصه حضرت «ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف» توانستند پس از گذشت سه سال، شبكه دوم «مجموعه رسانه ای امام حسين علیه السلام» را به زبان «عربی» راه اندازی کنند.

این مجموعه با تلاش بی وقفه کادر فنی خود و استعانت از خداوند، توانست با به کار گیری کادری مجرب، تنها پس از یک سال از راه اندازی شبکه دوم،  سومین شبكه خود را به زبان «انگلیسی» راه اندازی کند.

همچنین مجموعه رسانه ای «امام حسين علیه السلام» با ثبات قدم در راه نشر معارف اهل بيت عليهم السلام از راه شبكه هاى ماهواره اى، توانست شبکه «الزهرا سلام الله علیها»  به زبان «ترکی» را به مجموعه کانال های «مجموعه رسانه ای امام حسين علیه السلام» اضافه کند.

گفتنی است، در طول این سال ها،  این مجموعه رسانه ای با مشکلاتی بسیار روبه رو شد و بسیاری از دشمنان تشیع، انواع فشارها را بر این مجموعه رسانه ای مستقل شیعی وارد آوردند.

ولی این مجموعه توانست با توکل به خدا و با استعانت از حضرات «معصومین علیهم السلام» راه خود را از میان مشکلات و فشارها بیابد و امروز در جای جای جهان، با پخش برنامه هایی پویا از طریق به روز ترین رسانه های ارتباط جمعی، فرهنگ اصیل «اهل بیت علیهم السلام» را در اختیار شیعیان و جویندگان حق و حقیقت قرار دهد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا