مرجعیت شیعه

فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مرکز فرهنگی ـ اسلامی شهر بغداد

مرکز فرهنگی ـ اسلامی شهر بغداد، از مراکز وابسته به مرجعیت شیعه، گزارشی از فعالیت های اخیر خود ارائه نمود.

 

مرکز فرهنگی ـ اسلامی شهر بغداد، از مراکز وابسته به مرجعیت شیعه، گزارشی از فعالیت های اخیر خود ارائه نمود.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانى دفتر «آيت الله العظمى شيرازى»مدظله، مرکز فرهنگی ـ اسلامی شهر بغداد، از مراکز وابسته به معظم له طی گزارشی از فعالیت های اخیر خود به این شرح خبر داد.

برپایی همایشی، با حضور بانوان خانواده های شهدا، که مدیر این مرکز، آقای «عوفی الساعدی» با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها، در این زمینه به ایراد سخن پرداخت.

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و مسئولان مراکز دینی، از دیگر فعالیت های این مجموعه بود که در مرکز فرهنگی ـ اسلامی شهر بغداد برگزار شد. مدیران و کارشناسان حاضر، درباره نحوه به کارگیری سرمایه های انسانی در راستای دستیابی به خودکفایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین مدیر مرکز فرهنگی ـ اسلامی شهر بغداد در نشستی با عنوان «صلح و فرهنگ اجتماعی» به میزبانی «حیدر الفؤادی» قائم مقام پارلمان کشور عراق حضور یافت و طی سخنانی بر اهمیت حضور پرشور عشایر عراق در عرصه های مختلف تأکید کرد.

همچنین آقای «عوفی الساعدی» در ادامه فعالیت های مرکز فرهنگی ـ اسلامی شهر بغداد، طی سفری به شهر «مدائن» با مسئول مرقد حضرت سلمان فارسی و حذیفه یمانی دیدار و گفتگو کرد

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا