مرجعیت شیعه

دیدار مقامات منطقه ای کانادا، با نماینده مرجعیت شیعه آيت الله العظمى شيرازى

مقامات دولتی منطقه «لاشینِ» مونترال کانادا، با نماینده مرجعیت شیعه دیدار کردند.

 

مقامات دولتی منطقه «لاشینِ» مونترال کانادا، با نماینده مرجعیت شیعه دیدار کردند.

آقای «اكلود دوفين» شهردار منطقه «لاشینِ» مونترال،  و آقای «ابريان كونّينگ هام» معاون رئیس پلیس این منطقه، با حضور در مرکز اسلامى ایرانیان، با «حجت الاسلام و المسلمین شیخ صالح سیبویه» نماینده مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سيد صادق شيرازى مدظله» دیدار كردند.

در این دیدار مسئولان کانادایی ضمن ابراز همدردی با مسلمانان در مورد حمله خونین به نمازگزاران مسجد «کبک سیتی»، این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

این مسئولان در دیدار با «حجت السلام و المسلمین سیبویه» نماينده مرجعيت شيعه و مدیر «مرکز جهانی آیت الله العظمی شيرازى» و «مرکز اسلامى ایرانیان»؛  پيرامون مشکلات این دو مرکز به گفت و گو پرداختند و  آمادگی خود را برای همکاری در برطرف ساختن مشکلات احتمالی، اعلام كردند.

 این مسئولان همچنین پیشنهاد دادند تا در صورت موافقت نماینده مرجعیت شیعه، اقداماتی را به منظور تامین امنیت بیشتر مراکز شیعی مونترال، در نظر بگیرند.

نماینده مرجعیت شیعه «حجت الاسلام و المسلمین شیخ صالح سیبویه»، ضمن ابلاغ سلام مرجعیت محترم به مسئولان کانادایی و تشکر از آن ها، اظهار امیدواری كرد تا در آینده همکاری هایی نزدیک تر و بیشتر، بین مسئولین این شهر و مراکز شیعی صورت پذيرد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا