مرجعیت شیعه

مرجعیت شیعه آیت الله العظمی شیرازی: طاغوت ها، تمام توان خود را صرف از بین بردن یاد و نام امام حسین علیه السلام کردند، اما خدای متعال بالندگی و ماندگاری را برای آن حضرت اراده و مقرر فرموده است.

مرجع عالیقدر شیعیان جهان، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله العالی، بیانات مهمی را در اجتماع رؤسا و اعضای مواکب و هیئت های حسینی شهر مقدس کربلا ایراد فرمودند.

 

مرجع عالیقدر شیعیان جهان، آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله العالی، بیانات مهمی را در اجتماع رؤسا و اعضای مواکب و هیئت های حسینی شهر مقدس کربلا ایراد فرمودند.

مرجعیت شیعه با قرائت حدیث شریف نبوی درباره جاودانگی شعائر مقدس حسینی فرمودند:

خدای متعال اراده فرموده است که امام حسین علیه السلام و آنچه با ایشان ارتباط دارد روشن، آشکار و بالنده باشد؛ و تاریخ از هزار و چهارصد سال پیش تا به امروز این مطلب را ثابت کرده است.

 

 

ایشان ضمن اشاره به تلاش حکام ظالم در طول تاریخ در جهت از بین بردن یاد امام حسین علیه السلام ادامه دادند:

طاغوت ها و جباران، تمام توان و امکانات خود را صرف کردند تا یاد و نام امام حسین علیه السلام را از بین ببرند و این چراغ فروزان هدایت بخش را خاموش کنند؛ اما خدای متعال بالندگی و ماندگاری را برای آن حضرت اراده و مقرر فرموده است.

 

 

معظم له با هشدار نسبت به کوشش بی وقفه دشمنان در تضعیف شعائر امام حسین علیه السلام خاطر نشان کردند:

دشمنان از دیرباز تا به امروز کوشیده و می کوشند شعائر مقدس حسینی را تضعیف کنند و به این منظور به امور سلبی پرداخته اند، اما حسینیان در سراسر جهان باید بکوشند در صف و شمار کسانی باشند که نیرو و توانمندی خود را برای تقویت شعائر مقدس حسینی و گستراندن آن صرف می کنند.

 

 

مرجعیت شیعه همچنین در تجلیل از دفاع ملت عراق از شعائر حسینی فرمودند:

متأسفانه امروزه شاهدیم که در عراق اهل بیت علیهم السلام و بر ضد ملت مظلوم و شکیبای عراق، مشکلات فراوانی رقم زده می شود، ولی این ملت صبور، پیوسته در مقام دفاع و حمایت از شعائر مقدس حسینی برآمده اند و دمی از پای نمی نشینند.

مشروح بیانات مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی از 17 شبکه مستقل شیعی و به 5 زبان زنده دنیا پخش خواهد شد.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا