مرجعیت شیعه

آیت الله العظمی بشیر النجفی : توطئه دشمنان مکتب اهل بیت علیهم السلام نتیجه عکس خواهد داد

گروهی از شیعیان عراق با آیت الله العظمی بشیر النجفی از مراجع  تقلید دیدار کردند.

 

گروهی از شیعیان عراق با آیت الله العظمی بشیر النجفی از مراجع  تقلید دیدار کردند.

ایشان در این دیدار، با تاکید بر ضرورت درس گرفتن از سیره و رفتار ائمه اطهارعلیهم السلام و پایبندی به راه و روش مستحکمی که آنان تعیین کرده اند، به واجباتی که فرد مؤمن در مقابل حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در عصر غیبت بر عهده دارد و آمادگی قلبی برای ظهور آن بزرگوار اشاره کردند.

معظم له گفت: دشمنان اهل بیت علیهم السلام به روش های مختلف تلاش می کنند تا نشانه های مکتب اهل بیت علیهم السلام را از بین ببرند و مؤمنین را از راه امامان معصوم علیهم السلام جدا کنند؛ و این به خاطر آن است که ، راه درستی است و اسلام حقیقی را در خود جای داده.

آیت الله العظمی بشیر النجفی ادامه دادند: دشمنان مکتب تشییع دست به توطئه زده و طرح های مختلفی را علیه این مکتب به کار گرفتند؛ اما وعده خداوند برعکس این توطئه ها و برنامه هایی که هدف آن تحریف اسلام است عمل می کند. با وعده الهی، دولت منجی عالم بشریت حضرت مهدی منتظر عجل الله تعالی فرجه برپا خواهد شد و انوار آن خواهد تابید تا تمامی بشر را نجات دهد و عراق پایتخت کل دنیا شود.

ایشان در پایان برای تعجیل در فرج و رهایی جهان از ستم، استبداد، آزار و اذیت، از هم گسیختگی و خونریزی دعا و ابراز امیدواری کردند که همه، آن ظهور مبارک را درک کرده و از زندگی آسوده، آسایش، امنیت و صلح بهره مند شوند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا