مرجعیت شیعه

عرضه آثار علمي آيت الله العظمي شيرازي در نماشگاه كتاب نجف اشرف

آثار ارزشمند مرجعیت جلیل القدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در موضوعات مختلف و متنوع فقهی، اعتقادی و اخلاقی در هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف، عرضه گرديد

 

آثار ارزشمند مرجعیت جلیل القدر آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در موضوعات مختلف و متنوع فقهی، اعتقادی و اخلاقی در هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب نجف اشرف، عرضه گرديد.

آثار معظم له توسط انتشارات دارالعلوم للتحقیق والطباعة والنشر والتوزیع از لبنان به دوستداران و علاقمندان فقاهت و مرجعیت عرضه شده است و مورد استقبال کم نظیر مجامع علمی جهان عرب، اندیشمندان و دانشجویان قرار گرفت. 

در این نمایشگاه آثار علمی خاندان مکرّم شیرازی نیز عرضه شده که از میراث فکری پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و اهل بیت آن حضرت اخذ شده است؛ خاندانی که ید طولایی در نشر علوم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دارند و طلایه دار آثار ارائه شده از این خاندان فقاهت و مرجعیت در نمایشگاه یادشده آثار حضرت آیت الله العظمی شیرازی مدظله العالی است. 

شایان ذکر است بازدیدکنندگان از اثرگذاری بیانات ارزشمند و حکیمانه ی مرجع عالیقدر که از شبکه های ماهواره ای پخش شده و می شود یاد کرده و رهنمودهای معظم له را سبب راهیافتگی و موفقیت خود می دانستند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا