مرجعیت شیعه

شیعه شدن يک مسیحی در دفتر آیت الله العظمی سید صادق شیرازی در کربلا + عکس

يک جوان مسيحی اهل ترکيه در دفتر مرجع عاليقدر حضرت آيت الله العظمی حاج سيد صادق حسينی شيرازی مدظله العالی در کربلای معلی حضور يافت و اعلان کرد که می خواهم در این محفل علم و فقاهت شیعه شوم.

به گزارش شیعه ویوز ، يک جوان مسيحی اهل ترکيه در دفتر مرجع عاليقدر حضرت آيت الله العظمی حاج سيد صادق حسينی شيرازی مدظله العالی در کربلای معلی حضور يافت و اعلان کرد که می خواهم در این محفل علم و فقاهت شیعه شوم.

وی در بیان  علت انتخاب مذهب حقه تشیع گفت : سالها پیش به يک بيماری بدخيم و درمان ناپذير مبتلا شدم و پزشکان بر آن بودند که بايد توده ی بدخيم برداشته شود و البته اميد بهبودی بسیار ضعیف است.

از اين رو به کليسا رفتم و به حضرت مريم سلام الله عليها و حضرت عيسی عليه السلام متوسل شدم. در يکی از شب های پس از توسل، آن دو بزرگوار را در عالم رؤيا ديدم که در کنار مردی ايستاده بودند.

در آن هنگام حضرت مريم سلام الله عليها به من فرمودند: شفای تو در دستان اين مرد است و من آن مرد را نمی شناختم.

چون از خواب بيدار شدم تصميم گرفتم علی رغم خطرهای پيش رو به عمل جراحی تن بدهم. دگربار آن مرد را به همراه دو زن در عالم رؤيا ديدم و يکی از آن زنان را شناختم؛ او حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله عليها بود و به من فرمود: درمان درد تو نزد حسين عليه السلام است و آن گاه امام حسين عليه السلام سر مرا گرفتند و فرمودند: نترس و نگران نباش که شفای تو نزد ماست.

پس از اين خواب بود که شفای کامل يافتم.

وی افزود: سال گذشته، از اين که شيعه شدن خود را اعلان کنم هراس داشتم، ولی امسال تصميم گرفتم آن را اعلان کنم و به زيارت حضرت سيدالشهدا عليه السلام مشرف شوم و خدای را بر اين توفيق سپاسگزارم .

 

 

alt

 

alt

 

 

 


منبع : www.alshirazi.net

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا