مرجعیت شیعه

بیانات آیت الله العظمی شیرازی در جمع عزاداران پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله + فایل صوتی

همزمان با سالروز شهادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله، جمع کثیری از هیئات مذهبی از ایران و سایر کشورها در بیت مرجع عالیقدر شیعیان جهان، حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در شهر مقدس قم گرد هم آمده و به رهنمودهای معظم له گوش فرا دادند. 

به گزارش شیعه ویوز ، طبق سنوات گذشته، همزمان با سالروز شهادت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله، جمع کثیری از هیئات مذهبی از ایران و سایر کشورها در بیت مرجع عالیقدر شیعیان جهان، حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در شهر مقدس قم گرد هم آمده و به رهنمودهای معظم له گوش فرا دادند. 

معظم له در ابتدا ضمن تسلیت این ایام به محضر صاحب الامر و الزمان و همچنین تعزیت این ایام به تمام مومنین و مستضعفان و ضعفا در سراسر جهان به مناسبت شهادت سید الاولین و الاخرین تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام را از پروردگار متعال خواستار شدند.

ایشان در ادامه جوانان را به خواندن دقیق و بررسی و تحقیق خطبه حضرت زهرا تشویق نموده و تنها نظامي را از منظر حضرت زهرا سلام الله علیها نظام اسلامي دانستند که در آن تبعیت از فرمایشات ، سیره و تقریر چهارده معصوم علیهم السلام شود.

آیت الله العظمی شیرازی با اشاره به جمعیت میلیونی زائران اربعین حسینی و مشارکت مسلمانان و غیر مسلمانان از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در این زیارت میلیونی بر اهمیت خدمت رسانی به زائران سید الشهدا تاکید نموده و اجر و پاداش آن را عظیم برشمردند.

شایان ذکر است به مناسبت شهادت مظلومانه پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و حضرت امام رضا علیه السلام مجلس سوگواری در بیت آیت الله العظمی شیرازی مد ظله العالی به مدت سه روز به زبانهای فارسی و عربی برقرار میباشد.

 

 فایل صوتی کامل این گردهمایی اینجا را از اینجا دانلود کنید.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا