مرجعیت شیعه

حضرت آیت الله العظمی شیرازی: از عظمت پیاده روی زیارت امام حسین علیه السلام غافل نباشید.

در روایات صحیحه آمده است که حضرت امام جعفرصادق علیه السلام  فرمودند : هر که در سفر [زیارت حضرت سیدالشهدا علیه السلام] متحمل خستگی و مشقت بیشتری شود از ثواب عظیم تری برخوردار خواهد بود و این کار سبب نزدیکی بیشتر او به اهل بیت علیهم السلام خواهد شد

alt

به گزارش شیعه ویوز ، مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی دام ظله  در بیاناتی مهم بر عظمت پیاده روی زیارت حضرت سیدالشهدا علیه السلام تاکید نمودند و فرمودند:

در روایات صحیحه آمده است که حضرت امام جعفرصادق علیه السلام  فرمودند : هر که در سفر [زیارت حضرت سیدالشهدا علیه السلام] متحمل خستگی و مشقت بیشتری شود از ثواب عظیم تری برخوردار خواهد بود و این کار سبب نزدیکی بیشتر او به اهل بیت علیهم السلام خواهد شد. 

کسانی که با پای پیاده به زیارت امام حسین علیه السلام می روند وقتی از زیارت باز می گردند فرشته ای از سوی رسول خدا صلی الله علیه وآله نزد آنان می آید و سلام آن حضرت را به آنان ابلاغ می کند. 

مرجع عالیقدر در ادامه فرمودند : بکوشید این پاداش عظیم را به دست آورید؛ بدین نحو که کمی قبل از رسیدن به کربلا به اندازه ای که صدق کند پیاده به کربلا آمده اید، از اتومبیل پیاده شوید. به ویژه جوانان مؤمن که توان چنین کاری را دارند از این عمل غافل نشوند. زیرا مایه سعادتمندی است که فرشته الهی سلام رسول الله را به انسان برساند. 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا