مرجعیت شیعه

واکنش دفتر آیت الله العظمی سیستانی به احتمال نبش قبر پیامبر صلی الله علیه و آله

دفتر مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی سیستانی در خصوص اقدام فتنه انگیز احتمالی که قرار است در عربستان رخ دهد، موضعی ویژه و شدید گرفت.

 

دفتر مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی سیستانی در خصوص اقدام فتنه انگیز احتمالی که قرار است در عربستان رخ دهد، موضعی ویژه و شدید گرفت.

دفتر مرجعیت در واکنش به خیانت عربستان سعودی مبنی بر احتمال نبش قبر و انتقال پیکر مطهر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، موضع گرفت و اعلام کرد: ما به شدت این اقدام احتمالی را محکوم می کنیم. اگر عربستان چنین اقدامی بکند، ریشه این حکومت را خشکیده خواهد شد.

خبرگزاری شیعه آنلاین به نقل از روزنامه “ایندی پندنت” اعلام کرد بر اساس طرح (به اصطلاح) نوسازی و توسعه اماکن مقدس، بارگاه پیامبر (صلی الله علیه وآله ) تخریب، و پیکر ایشان به مکان نامشخصی منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است سنی های تند روی سعودی در مکه و مدینه دست به جرائم غیر قابل جبرانی زده اند که از آن جمله میتوان به ویران کردن خانه پیامبر در مدینه ، ویران کردن قبور بزرگان در این شهر ویران کردن کوچه و محله بنی هاشم و از بین بردن درب سنگی و بزرگ قلعه خیبر که بدست امیر المومنین  وبه اعجاز ، یک تنه حرکت داده شد ،،، اشاره کرد.

در گزارش ایندی پندنت امده است که سنیهای تند روی عربستانی قصد دارند  پس از تخریب بارگاه پیامبر اسلام (صلی الله علیه وآله ) پیکر مطهر ایشان به بقیع منتقل کرده و در آنجا به خاک بسپارند، بدون آنکه محل آن به کسی اطلاع دهند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا