مرجعیت شیعه

دیدار جوانان فعال فرهنگی ـ مذهبی ایران با مرجعیت شیعه

تعدادی از جوانان فعال در عرصه های دینی، شعائر حسینی، دانشجویان و کسبه از شهرهای شیراز، اصفهان و قزوین با حضور در بیت مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی»مدظله، در

تعدادی از جوانان فعال در عرصه های دینی، شعائر حسینی، دانشجویان و کسبه از شهرهای شیراز، اصفهان و قزوین با حضور در بیت مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی»مدظله، در شهر مقدس قم با معظم له دیدار کردند.

به گزارش شیعه ویوز، مرجعیت شیعه در این دیدار با بیان وجود مشکلات موجود در زندگی، فرمودند: از همین حالا باید یک مسأله مهم و حیاتی را که رسول مکرم خدا صلی الله علیه وآله به آن سفارش فرموده اند، درس زندگی خود قرار داده و به آن عمل نمایید؛ آن حضرت در پاسخ به کسی که طلب موعظه نموده بود، سه بار فرمودند :خشمگین مشو.

معظم له با اشاره به فضاهای مختلف زندگی یک شخص، تصریح کردند: اگر کسی بتواند از خشم دوری کند، افسوس نخواهد خورد و اگر نتواند بر خشم خود غلبه کند، سرانجام پشیمان خواهد بود و در روز قیامت عذری از وی پذیرفته نیست.

مرجیعت شیعه در پایان تاکید کردند: اگر کسی خشمگین شد علاوه بر عذرخواهی و استغفار، باید عزم خود را جزم کند تا دیگر خشمگین نشود؛ حتی اگر این خشم وی تکرار شد، نباید عذر خواهی و استغفار را ترک نماید به این امید که آهسته آهسته تغییر نماید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا