مرجعیت شیعه

مرجعیت شیعه: امروزه زیارت اربعین از شعائر مقدس دینی است که بیش از سایر مناسبت های زیارتی قدسیت دارد

مرجعیت شیعه فرمودند: امروزه زیارت اربعین حسینی بیش از سایر مناسبت های زیارتی قدسیت دارد. 

مرجعیت شیعه فرمودند: امروزه زیارت اربعین حسینی بیش از سایر مناسبت های زیارتی قدسیت دارد. 

بزرگ مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی که در جمع گروهی از شیعیان منطقه الشرقیة عربستان و در حضور عضو هیئت مدیره مجموعه رسانه ای امام حسین علیه السلام و فعالان شهر مقدس کربلا، سخن می گفتند بر قداست زیارت میلیونی اربعین حسینی تأکید کرده و فرمودند:

توجه داشته باشید زیارت اربعین که از شعائر دینی است در این زمان از سایر مناسبت های زیارتی قدسیت بیشتری دارد؛ چرا که به روزی جهانی بدل شده است.

مرجعیت شیعه ادامه دادند: کسانی را که موفق نشده اند به زیارت امام حسین علیه السلام بروند تشویق کنید که به زیارت آن حضرت مخصوصاً زیارت مقدس اربعین بروند. 

معظم له افزودند: در راه برطرف کردن مشکل کسانی که توان مالی برای رفتن به کربلای معلی را ندارند یا با مشکل روبه رو هستند، بکوشید. تلاش کنید راه سفر برای آنان، مخصوصاً زیارت اربعین را هموار و آسان کنید تا اجری همانند اجر زائران برای شما نوشته شود. 

بزرگ مرجع جهان تشیع در بخش دیگر سخنان خود بر حمایت از جوانان و رسیدگی به آنان تأکید کرده و فرمودند: شما جوان هستید و حق جوانان بر شما این است که آنان را از پراکنده شدن محافظت کنید تا در این روزگار تباه نشوند و اینکه آنان را در مسیر و چارچوب اهل بیت علیهم السلام گرد آورید. در شرایط فعلی که گرایش های گمراه کننده و افکار فاسد و منحرف به فراوانی و همه جا گسترش یافته است ضرورت این امر کاملاً مشهود و محسوس است؛ لذا بکوشید در حد توان و چنانکه بایسته است در این راه کوتاهی نکنید.

مرجعیت شیعه افزودند: انشاالله امروزه اوضاع بهبود یافته و به سمت و سوی بهتر شدن روی می نهد؛ لذا از فرصت های بهترِ پیش رو بهره جسته و اجازه ندهید که فقط باطل کاران و باطل گرایان از فرصت ها برای اهداف شوم و انحرافی خود استفاده کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا