مرجعیت شیعه

بیت مرجعیت شیعه، ماتم زده در عزای سید الساجدین علیه السلام

در روز چهارشنبه 25 محرم الحرام 1441ق (1398/7/3) همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت سید الساجدین امام زین العابدین علیه السلام بیت مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی» مدظله

در روز چهارشنبه 25 محرم الحرام 1441ق (1398/7/3) همزمان با سالروز شهادت چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت سید الساجدین امام زین العابدین علیه السلام بیت مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی» مدظله، برگزار کننده محفل عزا و ماتم بود. 

به گزارش شیعه ویوز، در این مجلس که با حضور مرجع عالیقدر، علما و فرهیختگان حوزه علمیه و خیل کثیری از عزاداران همراه بود، خطیبان ارجمند حجج اسلام آقایان زرگران، زند قزوینی و حائری قزوینی به ایراد سخنرانی در رابطه با حیات پر برکت حضرت زین العابدین علیه السلام و وقایع روزگار ایشان پرداختن.

این سخنرانان، همچنین در زمینه نقش تأثیرگزار این امام همام در ترویج مکتب حقه تشیع و نشر فرامین آل رسول خدا صلی الله علیه وآله مطالبی را بیان نمودند.

این مجلس با ذکر توسل به خاندان عصمت و طهارت و بیان مصائب امام سجاد علیه السلام ادامه پیدا کرد و در پایان با اقامه عزا و دعا برای تعجیل در فرج حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به پایان رسید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا