مرجعیت شیعه

برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با موضوع شهدا در شهر مقدس کربلا

موسسه فرهنگی ـ رسانه ای النبأ، نمایشگاه کاریکاتوری با عنوان «شهادت و پیروزی» برگزار نمود.

 

موسسه فرهنگی ـ رسانه ای النبأ، نمایشگاه کاریکاتوری با عنوان «شهادت و پیروزی» برگزار نمود.

بخش هنری موسسه فرهنگی ـ رسانه ای النبأ، در شهر مقدس کربلا یک نمایشگاه کاریکاتور تحت عنوان «شهادت و پیروزی» با حضور تعدادی از اعضای مجلس نمایندگان عراق، دولت محلی، مدیران سازمان های خدماتی، دانشگاهیان، حقوقدانان، فعالان جامعه مدنی، روسای عشایر و رسانه های مختلف برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شیرازی، «عبدالأمیر الرکابی» مدیر بخش در این خصوص گفت: در حاشیه نشست اخیر تالار گفتمان موسسه النبأ که میزبان رئیس موسسه شهدا سرکار خانم «ناجحه الشمری» بود، بخش هنری موسسه النبأ هجدهمین نمایشگاه خود را که چهارمین نمایشگاه شخصی ما در سطح استان است، برگزار کرد.

وی افزود: این نمایشگاه شامل بیش از 25 کار هنری کاریکاتوری بود که همه آن ها در مورد بزرگی و عظمت شهادت، شهیدان، جنایات بعثی ها، شهدای گورهای دسته جمعی و شهدای نیروهای مختلف عراق بود که اگر وجود نداشتند، نمی توانستیم بر دشمنان عراق و انسانیت پیروز شویم و سرزمین و مقدسات و ناموس خود را حفظ کنیم.

الرکابی همچنین گفت: تمام آثار و نقاشی های کاریکاتوری نه تنها نقش های قهرمانانه شهدای بزرگ ما را برجسته نموده است، بلکه همچنین رنج خانواده ها و بستگانشان را در سایه ادامه کشمکش ها و اختلافات سیاسی هم اکنون که کشور و مردم را نابود کرده، منعکس نموده است.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا