مرجعیت شیعه

دیدار «حجت الاسلام شیخ صالح سیبویه» نماینده مرجعیت شیعه با دولتمردان کانادا

نماینده مرجعیت شیعه با دولتمردان کانادایی دیدار کرد.

 

نماینده مرجعیت شیعه با دولتمردان کانادایی دیدار کرد.

به گزارش شیعه ویوز، در پی دعوت «فرانک باليس» نماینده پارلمان فدرال کانادا، از حجت الاسلام «شیخ صالح سیبویه» نماینده مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله در این کشور، نشستی با دولتمردان کانادا، برگزار شد.

در این نشست جمعی از نمایندگان هندوها، سیک ها، سازمان دفاع از حقوق زنان، و مسئولان بلندپایه ایالت «کبک» کانادا نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش دولتمردان مختلف کانادا از جمله، «احمد حسین» وزیر مهاجرت کانادا، «کارلوس لیتاو» نماینده ملی کانادا،  «فرانک بایلیس» از نمایندگان فدرال کانادا و «آلکس بوتایوسکی» و «دیمیتریو جیم بیس» دو تن از مدیران منطقه ای در این نشست حضور داشتند.

مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی، اقامتی، ویزاهای کار و ردّ برخی ویزاهای مذهبی، اجتماعی و سرمایه گذاری مهاجران ـ به ویژه مسلمانان ـ از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

در ادامه این نشست نیز، «احمد حسین» وزیر مهاجرت کانادا، قوانین جدید این وزارت خانه را برای حضار بیان کرد. 

به گزارش شیعه ویوز، همچنین در این نشست، مشکلات تقاضا کنندگان پناهندگی شهروندان کشورهای محروم و کشورهایی که شهروندان شان تحت ظلم و ستم دیکتاتورها قرار دارند، مورد بررسی قرار گرفت، که وزیر مهاجرت کانادا بر همکاری مستقیم و کمک خود با نماینده مرجعیت شیعه در تمام زمینه ها، تاکید کرد. 

در پایان این دیدار نیز، حجت الاسلام سیبویه، ضمن ابلاغ سلام و رهنمودهای بزرگ مرجع جهان تشیع در زمینه حکومت داری، به «احمد حسین» وزیر مهاجرت، نسخه ای از کتاب «سیاست در اسلام» نگاشته مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله را به وی اهدا کرد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا