مرجعیت شیعه

حضور هیئت نمایندگی مرکز روابط عمومی مرجعیت در مراسم رونمایی از ضریح های جدید خیمه گاه حسینی در کربلای معلی

هیئتی به نمایندگی از دفتر مرجعیت شیعه در مراسم رونمایی از سقف ها و ضریح های جدید خیمه گاه حسینی در شهر مقدس کربلا حضور یافت.

 

هیئتی به نمایندگی از دفتر مرجعیت شیعه در مراسم رونمایی از سقف ها و ضریح های جدید خیمه گاه حسینی در شهر مقدس کربلا حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرجعیت شیعه، این مراسم با حضور هیئت نمایندگی مرکز روابط عمومی دفتر مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله به سرپرستی سید عارف نصرالله، مدیر این مجموعه و جمعی از شخصیت های دینی و آکادمیک و زائران کربلای معلی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در مراسم مذکور، حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمهدی کربلایی، متولی شرعی آستان مقدس حسینی طی سخنانی گفت: پروژه هایی که آستان مقدس حسینی بر عهده گرفته است برای ارائه بهترین خدمات به زائران محترم حضرت سیدالشهدا علیه السلام در نظر گرفته شده که می توان در این زمینه به پروژه تسقیف و نصب ضریح های جدید خیمه گاه حسینی و احداث صحن حضرت زینب سلام الله علیها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از موسسات جهت اجرای این طرح ها همکاری نموده اند از وزارتخانه ها و ادارات دولتی و استانداری کربلای معلی جهت پشتیبانی از پروژه های خدمت رسانی به زائران محترم سیدالشهدا علیه السلام تشکر و قدردانی نمود.

همچنین در این مراسم کلید ضریح های مطهر به متولی شرعی تحویل داده شد و فیلم مستندی از پروژه تسقیف خیمه گاه حسینی به نمایش در آمد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا