مرجعیت شیعه

اعلام آمادگی موسسه مصباح الحسین علیه السلام جهت همکاری با وزارت ورزش و جوانان عراق برای خدمت به جوانان

در راستای خدمت به ملت عراق، موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، از آمادگی خود جهت همکاری با وزارت ورزش و جوانان عراق خبر داد.

 

در راستای خدمت به ملت عراق، موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام، از آمادگی خود جهت همکاری با وزارت ورزش و جوانان عراق خبر داد.

هیئت نمایندگی موسسه مصباح الحسین علیه السلام در دیدار خود با «احمد العبیدی» ضمن عرض تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان عراق، آمادگی خود را در همکاری با این وزارت خانه، جهت خدمت به کشور عراق اعلام کردند.

 نمایندگان موسسه مصباح الحسین علیه السلام در این دیدار، فعالیت‌های متنوع و پروژه‌های گوناگون این موسسه را برای وزیر ورزش و جوانان عراق شرح دادند.

همچنین در این دیدار، همکاری این موسسه با موسسات جهانی و نحوه تاسیس آن در عمل به رهنمودهای مرجعیت شیعه آیت الله العظمی شیرازی دام ظله به اطلاع این وزارخانه رسانده شد.

هیئت نمایندگی موسسه مصباح الحسین علیه السلام همچنین به معرفی پروژه بزرگ «بیت الموده» (خانه مهربانی) در تسهیل ازدواج جوانان عراق از هر قوم و مذهبی و اهمیت ویژه آن در ریشه کنی پدیده تجرد پرداختند.

برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای برای جوانان جویای کار، از دیگر فعالیت‌های این موسسه است که به وزیر ورزش و جوانان عراق معرفی شد.

در این دیداد مسئولان موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام بیان داشتند این موسسه از هر نوع همکاری و کمک در راستای خدمت به ملت عراق خصوصا قشر جوان فروگذار نخواهد کرد.

احمد العبیدی وزیر جدید ورزش و جوانان کشور عراق ضمن استقبال از طرح‌های سازنده این موسسه، بر همکاری و تعاون در پروژه‌های بزرگ این موسسه تاکید کرد و گفت: درب این وزارت خانه همیشه در جهت همکاری با موسسه فرهنگی و نیکوکاری مصباح الحسین علیه السلام باز می‌باشد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا