مرجعیت شیعه

بازدید نماینده مرجعیت شیعه در کویت از شهرهای شیعه نشین عربستان

 نماینده مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله، در کشور کویت با حضور در کشور عربستان از شهرهای شیعه نشین این کشور بازدید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شیخ یوسف ملاهادی، طی سفر به کشور عربستان از دو شهر قطیف و صفوی (دو شهر شیعه نشین عربستان سعودی) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی شیرازی، جمعی از جوانان و خادمان مسجد الامامین الکاظم والهادی علیهم السلام در کشور کویت در این سفر نماینده مرجعیت را همراهی می کردند که طی آن ملاقات هایی با برخی از شخصیت های دینی و اجتماعی کشور عربستان صورت گرفت.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین ملاهادی ملاقات هایی با برخی از نمایندگان آیت الله العظمی شیرازی دام ظله در کشور عربستان داشتند که حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمود السیف، حجت الاسلام والمسلمین سید طاهر الشمیمی و حجت الاسلام والمسلمین شیخ یوسف المهدی از جمله آنان بودند.

در این ملاقات ها فعالیت های مساجد و حسینیه های شیعیان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای جذب بیشتر جوانان به دین و محافظت از آنان در مقابل انحرافات عقیدتی بیان شد.

نماینده آیت الله العظمی شیرازی در ادامه ملاقات های خود با برخی دیگر از شخصیت های دینی و اجتماعی و همچنین برخی از اصحاب مواکب و هیئات دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا