مرجعیت شیعه

حضور موسسه مصباح الحسین علیه السلام در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد

موسسه فرهنگی ـ خیریه مصباح الحسین علیه السلام در واکنش به دعوت ا زاین موسسه در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور می یابد.

 

موسسه فرهنگی ـ خیریه مصباح الحسین علیه السلام در واکنش به دعوت ا زاین موسسه در نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد حضور می یابد.

از سویی دیگر ، دبیرخانه نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد با شعار «میخوانیم تا ارتقا یابیم» از تمامی ناشران و موسسات علمی ـ فرهنگی خواست در فعالیتهای این نمایشگاه که قرار است در بغداد پایتخت عراق و از تاریخ 29 مارس تا 8 اوریل 2018 میلادی به مدت 10 روز برگزار شود ، شرکت کنند .

مسئولان موسسه مصباح الحسین علیه السلام ، هدف از حضور در این نمایشگاه را، توسعه روابط بین المللی خود عنوان کرده و افزودند:  حضور موسسه مصباح الحسین علیه السلام در کنفرانس ها و نمایشگاه های مختلف، با هدف پاسخگویی نیازهای فکری ـ فرهنگی در عراق خصوصا در مرحله پسا داعش می باشد که برای انجام این مهم از فرهنگ قرآن کریم و تعالیم والای اهل بیت علیهم السلام بهره گرفته می شود و در عین حال در سطح جانی نیز مطرح می گردد.

شایان ذکر است،  موسسه مصباح الحسین علیه السلام، با حمایت و پشتیبانی مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله، و اجازه رسمی معظم له، حقوق شرعی را دریافت و آن را در اموری خیریه  مانند کمک به ایتام، فقرا، ایجاد فرصت های درسی و زمینه های شغلی برای نیازمندان و انجام انواع خدمات اجتماعی به کار می گیرد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا