مرجعیت شیعه

پایان دیدارهای آیت الله سید حسین شیرازی با شخصیت های مختلف کشور کویت

سفر فرزند مرجعیت شیعه به کشور کویت پایان یافت. 

 

سفر فرزند مرجعیت شیعه به کشور کویت پایان یافت. 

آیت الله سید حسین شیرازی، فرزند مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق شیرازی مدظله که به منظور دیدار با شخصیت های دینی، فرهنگی و سیاسی کشور کویت عازم این کشور شده بود با بازگشت به کشور ایران به فعالیت های خود در آن کشور پایان داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مرجعیت شیعه، آیت الله شیرازی در هفته گذشته با عزیمت به کشور کویت مورد استقبال شخصیت های مختلف حوزوی، خطیبان حسینی، مدیران مراکز و شبکه های ماهواره ای و جمعی از مؤمنان قرار گرفته و با ایشان دیدار نمود. 

از جمله این افراد می توان به حجج اسلام آقایان سید عبدالحسین قزوینی، شیخ محمد جمعه، شیخ عبدالله ملاهادی، شیخ فاضل حیدری، شیخ حسن حائری، شیخ صالح منیان، شیخ عبدالرضا حمود، شیخ عباس آل جابر، سید محمد فالی، شیخ حیدر معاش، سید حیدر قزوینی و شیخ محمد بحرانی اشاره کرد که در جلسات مختلف طی داد با فرزند شیعه به گفتگو پرداختند. 

فرزند مرجع عالیقدر همچنین در مجالس ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که از سوی موالیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شده بود، حضور یافت.

این دیدارها در روز یکشنبه اول جمادی الثانی 1439 پایان یافت و فرزند مرجع عالیقدر پس از اتمام فعالیت های خود در کشور کویت به شهر مقدس قم بازگشت.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا