مرجعیت شیعه

تبریک پیروزی نیروهای عراقی در جبهه های نبرد با داعش از سوی بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی

بنیاد جهانی «آیت الله العظمی شیرازی»مدظله، طی بیانیه ای پیروزی نهایی نیروهای جان برکف عراقی را در نبرد با داعش تبریک گفت.

 

بنیاد جهانی «آیت الله العظمی شیرازی»مدظله، طی بیانیه ای پیروزی نهایی نیروهای جان برکف عراقی را در نبرد با داعش تبریک گفت.

این بنیاد در بیانیه خود که نسخه ای از آن برای «شیعه ویوز» ارسال شده، آمده است:

با عنایت خداوند متعال و فداکاری های نیروهای عراقی؛ ملت عراق توانستند بر عناصر تکفیری داعش، پیروز شوند و این درحالی بوده است که این تروریست ها در سالهای اخیر توانسته بودند بر مساحت های بسیاری ازشهرها و برخی  استانهای عراق تسلط پیدا کنند و خسارت های فراوانی به جان و ناموس و اموال عمومی ملت عراق وارد کنند.

این بیانیه افزود: ملت عراق باید از حوادث ناگوار سال های اخیر درس بگیرند تا بار دیگر شاهد حضور گروه های تروریستی و تفکر تکفیری آنها در عراق نباشند که در این صورت خواهند توانست، در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت و شکوفایی کشور خود باشند.

بنیاد جهانی «آیت الله العظمی شیرازی»مدظله، در این بیانیه ضمن اشاره به جان نثاری های نیروهای عراقی و علی الخصوص نیروهای مدافع عتبات و مقدسات عراق ـ حشد الشعبی ـ در جریان نبرد با سنی های تندروی داعش افزود: باید برنامه ای منسجم با رویکرد حمایت از خانواده های شهدا، ایتام و جانبازان و متضرران از اقدامات تروریستی عناصر افراطگرا ترتیب داده شود، تا قدری از سختی ها و مشکلات روز مره آنها کاسته شود.

این بیانیه در پایان افزود: باید در امر مواد درسی از قبیل تربیتی، فرهنگی و تعلیمی مدارس نیز، تجدید نظر شود تا محبت و زندگی مسالمت آمیز بین تمام اقشار جامعه عراق دمیده شود؛ زیرا این ملت رزمنده و جان برکف، شایسته داشتن کشور پر رونق در امور اقتصادی ،سیاسی و غیره می باشد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا