مرجعیت شیعه

دیدار مسئولان سازمان عمل اسلامی با مقامات بلندپایه سیاسی و نظامی در عراق

فعالیت های دفاتر و مراکز سازمان عمل اسلامی عراق، در این کشور ادامه دارد.

 

فعالیت های دفاتر و مراکز سازمان عمل اسلامی عراق، در این کشور ادامه دارد.

در راستای این فعالیت ها، شخصیت های سیاسی و نظامی با حضور در مقر سازمان عمل اسلامی با مسئولان و اعضای این سازمان ملاقات و گفتگو کردند. 

استاد «حسن الاسدی» معاون دبیرکل سازمان عمل اسلامی، میزبان استاد «حیدر المولی» از اعضای پارلمان کشور عراق و همچنین فرمانده گردان نهم حشد الشعبی، در مقر این سازمان بود. 

در این ملاقات ها مسائل امنیتی و آخرین تحولات میدانی در نبرد نیروهای رزمنده مدافع از عتبات و مقدسات عراق ـ حشد الشعبی ـ در شهر موصل مورد بررسی قرار گرفت. 

در استان المثنیِ عراق نیز «مهندس لایذ» رئیس مجلس منطقه «السویرِ» شهر سماوه، «دکتر طالب» نائب رئیس شورای منطقه الرمیثه، «مهندس قابل حمود» مدیر اداره شهرسازی استان المثنی و «سید عبدالوهاب الیاسری» رئیس شورای محلی ناحیه مجد، با حضور در دفتر سازمان عمل اسلامی عراق در این شهر، با استاد «تکلیف الزیادی» مسئول دفتر و دیگر اعضای این سازمان ملاقات نموده و در زمینه اوضاع شهری این استان به گفتگو پرداختند. 

همچنین هیئتی به نمایندگی از سازمان عمل اسلامی، متشکل از «حجت الاسلام شیخ علاء الاسدی، استاد ابراهیم جواد الحسناوی و دکتر غیث العواد طی حضور در مقر پارلمان کشور عراق، با «سید حامد الخضری» از اعضای پارلمان و دبیرکل جناح هموطن، دیدار کرده و درباره اوضاع سیاسی و امنیتی این کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. 

در این ملاقات طرفین بر ضرورت تفاهم سیاسی احزاب و گروهای مختلف در پیشبرد صحیح و سریع اهداف ملت عراق تأکید کردند.

شایان ذکر است، «سازمان عمل اسلامی عراق» از نهادهای وابسته به مرجعیت شیعه «آیت الله العظمی سید صادق شیرازی»مدظله، می باشد که در زمینه های مختلفی در این کشور در حال فعالیت است.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا