آفریقامرجعیت شیعه
برجسته ها

درخواست سازمان جهانی مسلمان آزاده برای یاری رسانی به مردم زلزله زده ی مراکش

سازمان جهانی نفی خشونت موسوم به مسلمان آزاده از تمامی مردم مومن خداجو ، و همه‌ی دولت‌های دنیا خواست تا به مردم رنج‌دیده ی مراکش که دچار زلزله سهمگینی شده اند، کمک کنند.

سازمان جهانی نفی خشونت از تمامی کسانی که توانایی یاری رسانی به مردم مراکش که این روزها پس از زلزله ی ویرانگر در این کشور با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند ، طلب یاری نمود.

به گزارش خبرگزاری اخبار شیعه ، این سازمان در بیانیه ای از تمامی سازمان های مردم نهاد و جمعیت هایی که در زمینه ی مسائل حقوق بشر و امور بشردوستانه فعالیت دارند و تمامی انسان های سخاتمند ، آزاده و جوانمرد در اقصی نقاط دنیا به ویژه مسلمانان خواست تا با ارائه کمک های مادی و غیرنقدی خود به مردم مراکش، اقدام سریع و عاجلی به منظور کاستن از درد و رنجی که پس از زلزله بر آنان وارد آمده، انجام دهند.

این بیانیه می افزاید که این سازمان بر این باور است که برای تسکین آلام و کاهش مصیبت ها و مشکلاتی که در اثر زلزله بر مردم مراکش وارد شده و برای غلبه بر مشکلاتی که فراروی خدمت رسانی به زلزله زدگان وجود دارد ، بایستی قاطعانه و فراگیر نسبت به جمع آوری کمک های بشردوستانه اقدام ، و همبستگی جهانی برای ایستادن در کنار مراکش در بحران کنونی ، لازمه ی پایان دادن به معضلی است که در این کشور روی داده است.

سازمان جهانی مسلمان آزاده تاکید کرد که اخبار و اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که هزاران شهروند بی پناه این کشور ، در فضای باز و بدون هیچ امکاناتی زندگی می کنند در حالی که از تامین نشدن نیازهای اولیه زندگی خود شکایت دارند ، که این معضل، چالشی جدی برای امنیت و زندگی آنان محسوب می شود.

فراخوان سازمان جهانی مسلمان آزاده با این جمله و آیه از قرآن کریم پایان یافته است : وَ تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى در راه نیکی و پرهیزکاری به یکدیگر یاری رسانده و با هم همکاری نمایید.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا