جهان اسلام

تجمع جمعی از شیعیان پاکستان در اعتراض به کشتار شیعیان در سوریه

تعدادی از شیعیان پاکستانی، یه تمع اعتراض آمیز برگزار نمودند.

 

تعدادی از شیعیان پاکستانی، یه تمع اعتراض آمیز برگزار نمودند.

جمعی از فعالان شیعه «اسلام آباد» پایتخت پاکستان، در محکومیت اقدامات سنی های تندرو، در سوریه ـ به ویژه حملات تروریستی اخیر در شهر دمشق ـ تجمعی اعتراض آمیز در مقابل «باشگاه ملی خبرنگاران اسلام آباد» برگزار نمودند.

معترضان با سردادن شعار علیه عناصر تروریستی و سنی های تندرویِ حاضر در سوریه، از جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری خواستند تا برای جلوگیری از اقدامات ضدانسانی و ضداسلامی سنی های تندرو، در توهین به اماکن مقدس و کشتار مردم بی دفاع، اقدامی عملی انجام دهند.

حاضران در این تجمع، سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات هولناک سنی های تندرویِِ حاضر در «سوریه» و حمایت برخی کشورهای منطقه از این گروه های تروریستی را به شدت محکوم کردند.

این شیعیان تاکید کردند: سنی های تندرو، هر اندازه به اقدامات شنیع و ضدانسانی خود ادامه بدهند، شکست و ذلت فرجام آنان خواهد بود.

گروه های تروریستی تحت حمایت برخی کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه، از شش سال پیش تاکنون جنگ در سوریه را آغاز کرده و طی این مدت جنایات زیادی مرتکب شده اند.

شایان ذکر است که روز شنبه، یکی از خونینی ترین حملات تروریستی شهر دمشق توسط سنی های تندرو صورت گرفت که در پی آن در حدود 180 تن از شیعیان به شهادت رسیده و یا مجروح شدند که سنی های تندروی «جبهة النصره» مسئولیت آن را به عهده گرفتند.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا