جهان اسلام

سازمان جهانی نفی خشونت، جنایت خونبار داعش بر ضد زیارتگاه عثمان مروندی پاکستان را محکوم کرد

سازمان جهانی نفی خشونت ـ مسلمان آزاد ـ طی بیانیه ای، حمله تروریستی سنی های داعش را به زیارتگاه سید عثمان مروندیِ پاکستان، محکوم کرد.

 

سازمان جهانی نفی خشونت ـ مسلمان آزاد ـ طی بیانیه ای، حمله تروریستی سنی های داعش را به زیارتگاه سید عثمان مروندیِ پاکستان، محکوم کرد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن برای «شیعه ویوز» ارسال شده، آمده است:

پزشکی ـ درمانی شهر سیهون پاکستان تأکید می کنند که در حمله مرگبار سنی های تندروی داعش به زیارتگاه سید عثمان مروندی، بیش از 70 تن جان خود را از دست داده اندکه 30تن از آنها کودک بودند.

این بیانیه در ادامه، با اشاره به بیانیه خبرگزاری «الاعماق» ـ متعلق به سنی های تندروی داعش ـ  که عامل تروریست خود را «شهید» خوانده بود؛ افزود: سازمان تروریستی داعش به طور پیاپی چهره زشت خود را نمایان تر کرده و روش های وحشیانه اش را به نمایش می گذارد؛ سازمانی که در اقدامات خود حرمت خرد و کلان و زن و مرد را رعایت نمی کند.

این سازمان حقوق بشری، در بیانیه خود اظهار داشت: ما برای چندمین بار، از جامعه ی جهان؛ خصوصاً از کشورهای اسلامی می خواهیم با همراهی و همکاری یکدیگر برای نابود کردن این سازمان و نجاتِ جامعه بشری از شرّ آن اقدام کنند.

«سازمان جهانی نفی خشونت» در ادامه بیانیه خود گفت: خشکاندن منابع فکری تروریسم و مجازات حامیان آن، از دیگر ضرورت هایی است که این سازمان، بر آن تأکید دارد؛ زیرا بسیاری از ملت ها با هویت، اعتقادات و نژادها و قومیت های مختلف قربانی این جریان های تروریستی شده اند.

سازمان جهانی نفی خشونت ـ مسلمان آزاده ـ در پایان؛ به بازماندگان قربانیان این جنایت تسلیت گفته، شفای عاجل مجروحان را از خدای منان خواستار شد.

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا