جهان اسلام

تاكيد معاون وزير كشور عراق بر به كارگيرى تمامى امكانات جهت خدمت به زائران اربعين

وزارت كشور عراق بر به كارگيرى تمام امكانات و نيروها جهت استقبال از زائران اربعين حسينى و ارائه بهترين خدمات به آنها تاكيد كرد.

 

وزارت كشور عراق بر به كارگيرى تمام امكانات و نيروها جهت استقبال از زائران اربعين حسينى و ارائه بهترين خدمات به آنها تاكيد كرد.

عقيل الخزعلى معاون وزير كشور عراق در كنفرانسى خبرى در فرودگاه بين المللى نجف اشرف با اشاره به ثبت ورود حدود دو میلیون زائر به كشور عراق گفت پيش بينى ميشود اين آمار از مرز سه ميليون تن عبور كند.

فائد كاظم مديريت فرودگاه شهر مقدس نجف نيز در اين كنفرانس خبرى ضمن تشكر از خدمات مختلف ارائه شده از سوى وزارت كشور عراق در تسهيل ورود زائران و تامين امنيت آنها از موفقيت طرح پيشبينى شده براى استقبال از زائران اربعين خبر داد.

فرودگاه بين المللى نجف اشرف امسال با افزايش ٤٠ باجه ارائه خدمات گذرنامه اى زمينه ورود زائران بيشترى را در مدت زمانى كمتر فراهم كرده است.

معاون وزارت كشور عراق پس از اين كنفرانس خبرى از مسير مشايه نجف ـ كربلا بازديد كرد و در كربلاى معلى با مقامات محلى اين شهر مقدس ديدار نمود.

الخزعلى در اين ديدار از آخرين وضعيت ورودى ها و خروجى هاى شهر مقدس كربلا و خدمات ارائه شده به زائران مطلع شد و بر به كار گيرى تمامى امكانات جهت فراهم كردن مايحتاج زائران و مواكب خدمى تاكيد كرد.

شهر مقدس كربلا طى روزهاى گذشته ميزبان ميليونها زائر از كشور هاى مختلف بوده و پیش بینی میشود این آمار از مرز سی میلیون تن فراتر رود.

 

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا