جهان اسلام

بيانيه سازمان جهانی دفاع از اماکن مقدس به مناسبت روز جهانی تُراث

هشتم شوال یادآور جنایتی بس بزرگ است که در آن روز از طرف گروه منحرف وهابی مرقدها و مزارهاى مقدس بزرگان دین و ائمه معصومین علیهم السلام و یاران با وفای پیامبر بزرگوار اسلام صلى الله عليه و آله و سربازان فداکار مورد هجوم وحشیانه قرار گرفت و با خاک یکسان شد.

 

بسم الله الرحمن الرحيم

((ومن یعظم شعائر الله فانها من تقوى القلوب))

 

هشتم شوال یادآور جنایتی بس بزرگ است که در آن روز از طرف گروه منحرف وهابی مرقدها و مزارهاى مقدس بزرگان دین و ائمه معصومین علیهم السلام و یاران با وفای پیامبر بزرگوار اسلام صلى الله عليه و آله و سربازان فداکار مورد هجوم وحشیانه قرار گرفت و با خاک یکسان شد.

این جنایت بزرگ لطمه ای بر حیثیت مقدسات دینی وارد کرد که دلهای مسلمانان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام را داغدار نمود. 

گروه منحرف وهابی با زیر پا گذاشتن همه احکام و مقررات اسلام و قوانین جهانی، آثار تاریخی و دینی را محو کرده و سنت عملی پیامبر بزرگوار اسلام را که نشانگر اهمیت زیارت قبور است نادیده گرفت.

این گروه منحرف علاوه بر خراب کردن آثار تاریخی و مزارهاى مقدس اهل بیت عليهم السلام و اصحاب صالح و وفادار رسول خدا صلی الله عليه و آله به کشتار بی رحمانه و وحشیانه ای پرداخت که صدها نفر از شهروندان مدینه منوره جان خود را از دست داده و این دیار مقدس به دریايى از خاک و خون مبدل گردید.

این گروه جنایت پیشه همراه با کشتار وحشیانه خود اموال مردم مسلمان را به غارت برده و خیانت هايى مرتکب شد که در تاریخ بشریت نظیری نداشت.

در پى این وحشی گری گروه وهابی صدای اعتراض مسلمانان در جهان بلند شد و این روز بعنوان روز سیاه در تاریخ مسلمانان به شمار آمد.

از آنجا که سازمان جهانی دفاع از اماکن مقدسه هشتم شوال را بعنوان روز جهانی تُراث نامگذاری کرده و در دادگاه جهانی لاهه از جنایتکاران گروه وهابی بطور رسمی شکایت نموده که موضوع تحت بررسی می باشد.

همانند سالهای گذشته عمل غیر انسانى و غير اسلامی تخریب جنت البقیع را شدیدا محکوم نموده و با تجدید عهد با معصومین عليهم السلام و مظلومان، آمادگی کامل خود را برای بازسازی این بهشت پاکان اعلام میداريم و از همه مسلمانان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت عليهم السلام و همچنین از طرفداران واقعی حقوق بشر انتظار داريم برای پاسداری از آثار اسلامی و تاریخی با ما هم صدا شده و از دولت عربستان بخواهند تا موانعی كه در راه بازسازی بهشت بقیع و مزارهاى مقدسه هست را برداشته و راه را برای پاسداری از اماکن مقدسه باز نماید تا مسلمانان و حق پرستان سراسر عالم بتوانند برای زنده نگهداشتن سنت پیامبر اسلام صلى الله عليه و آله و حفاظت از یادگارهای تاریخ اسلام، وظیفه خود را ادا کنند.

در صورت اصرار بر وحشیگری و ممانعت ورزیدن از بازسازی بهشت بقیع و سایر اماکن مقدسه در حجاز، به جنایتکاران وهابی با یادآوری سرانجام همه جنایتکاران در تاریخ و بخصوص سردمداران بنی امیه و بنی عباس هشدار مى دهيم در انتظار عذاب الهی باشند که هنگام رسیدن این وعده الهی برای این گروه ستمکار سررسیده است: ((وسیعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون))

 

سازمان جهانى دفاع از اماكن مقدسه

لندن مملكت متحده

دوشنبه – ٦ شوال ١٤٣٧

Monday – 2016 July 11

 

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا