جهان اسلام

پيام بنياد جهانى آيت الله العظمى شيرازى به شركت كنندگان در سیزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

بنياد جهانی آیت الله العظمی شیرازی از پادشاهان و روئسای جمهور و رهبران کشورهای شركت كننده در اجلاس سران سازمان همكارى اسلامى خواست اختلافات بین خود را کنار بگذارند.

٢

 

بنياد جهانی آیت الله العظمی شیرازی از پادشاهان و روئسای جمهور و رهبران کشورهای شركت كننده در اجلاس سران سازمان همكارى اسلامى خواست تا با تکیه بر مصلحت عمومی امت اسلامی و ملت ها اختلافات بین خود را کنار بگذارند.

این موسسه در بیانیه ای که نخسه اى از آن به شیعه ویوز رسید گفته است که: “بنياد جهانی آیت الله العظمی شیرازی از تمامی سران کشورهای اسلامی می خواهد تا در کنگره همکاری اسلامی ترکیه به دور از هرگونه قومیت و فرقه گرایی بر اساس مبادی واحد و مشترک اسلامی خود و جامعه اسلامی گرد هم آیند.

بنياد جهانی آيت الله العظمى شیرازی همچنين با خطاب قرار دادن رهبران شركت كننده در اين اجلاس گفت: این کنگره در حالی برپا می شود که کلیه کشورهای اسلامی از مشکل اقتصادی رنج می برند، و یکی از دلایل بوجود آمدن این شرایط نحوه حکومت و سیاستهاى برخى کشورهاى شركت كننده در اين اجلاس است. از این رو بر تمامی روسا و حاکمان کشورهای اسلامی لازم است تا دشمنی ها و اختلافات خود را کنار بگذارند و به صورتی کامل و یک دست به منظور رهایی کشور و ملت خود از مشکلات و خطر سقوط و نابودی با یکدیگر متحد شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا