جهان اسلام

حضور بازیگر ایرانی با کُتی منقش به نام علی بن موسی الرضا علیه السلام، در جشنواره توکیو

حامد بهداد ، بازیگر جوان ایرانی، با کتی منقش به نام علی بن موسی الرضا علیه السلام در مراسم جشنواره فیلم توکیو حضور پیدا کرد.

 

 

حامد بهداد ، بازیگر جوان ایرانی، با کتی منقش به نام علی بن موسی الرضا علیه السلام در مراسم جشنواره فیلم توکیو حضور پیدا کرد.

حامد صابری بهداد، متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در شهر مشهد در ایران است. او دارای لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و همواره از امام هشتم علیه السلام به عنوان کسی که واسطه خودش و پروردگار قرار داده، یاد کرده است.

حضور حامد بهداد با کت منقش به نام هشتمین خلیفه و جانشین رسول خدا در جشنواره فیلم توکیو در حالی صورت می گیرد که برخی دیگر از هنرمندان و بازیگران با انتخاب لباس های عجیب و غریب و ناشایست، وجهه ی فرهنگی هنرمندان را در معرض تهدید قرار می دهند و عموما نیز مورد انتقاد قرار می گیرند.

 نام علی بن موسی الرضا علیه السلام ، به عنوان هشتمین پیشوای بر حق مسلمانان، همواره مورد احترام و عشق شیعیان و پیروان سایر ادیان و مذاهب می باشد و اقدام این بازیگر ایرانی در تمسک به نام آن امام همام در جشنواره فیلم توکیو، مورد تحسین است.

جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو (東京国際映画祭) یکی از ۱۲ جشنواره بین‌المللی بزرگ جهان و از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم در آسیا است که هرساله در توکیوی ژاپن برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا