جهان اسلام

محكوم كردن حرمت شكنى مسجد الاقصى از جانب بنياد آيت الله العظمى شيرازى

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شيرازي حرمت شكني اخير مسجد الاقصى را محكوم و از مجامع بين المللي خواست تا از اين كار اسرائيل جلوگیری نماید.

 

 

 

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شيرازي حرمت شكني اخير مسجد الاقصى را محكوم و از مجامع بين المللي خواست تا از اين كار اسرائيل جلوگیری نماید.

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی طی بیانیه ای حرمت شکنی اخير مسجد الاقصی توسط گروهی از تندروهای صهیونیست را که زیرنظر وحمایت نیروهای نظامی اسرائیلی انجام پذیرفت را به شدت محکوم كرد.

در این بیانیه امده است : اینان با این کار خود تمام حقوق دینی، عرفی و اجتماعی را به صورت آشکارا به تمسخر گرفته اند. این تجاوز که با حمایت کامل نیروهای امنیتی اسرائیلی و همچنین با حضور برخی از مسئولین حكومتی صورت گرفت منجر به از جا در آمدن یکی از دربهای مسجد الاقصی گردید. 

برطبق بررسی های اين بنياد، براساس این تجاوز حرمت شکنان علاوه بر هتک حرمت مسجد الاقصی، تعدادی از زنان و کودکان موجود در مسجد نيز مورد ضرب و شتم و اهانت قرار گرفتند. 

براین اساس بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی از مجامع بین المللی در خواست کرده است تا در قبال اینگونه رفتارهای خودسرانه اسرائیلیان موضعی قاطع اتخاذ نموده و با ایجاد عوامل بازدارنده از تکرار چنین رفتارهای گستاخانه و اهانت آمیزی از طرف رژیم اشغالگر اسرائیل در سرزمینهای اشغالی نسبت به مقدسات مسلمانان و سایر انسانها جلوگیری شود.

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی 

واشنگتن

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا