جهان اسلام

شليك موشك اسكاد به پايگاه السلیل سعودى

ارتش یمن با صدور بیانیه‌ای ، اعلام کرد : پایگاه پدافند هوایی «السلیل» عربستان واقع در «وادی الدواسر» در منطقه «الریاض» را با 2 موشک «اسکاد» هدف قرار داده است.

 

ارتش یمن با صدور بیانیه‌ای ، اعلام کرد : پایگاه پدافند هوایی «السلیل» عربستان واقع در «وادی الدواسر» در منطقه «الریاض» را با 2 موشک «اسکاد» هدف قرار داده است.

این دومین بار است که ارتش و نیروهای مردمی یمن ، پایگاه های هوایی عربستان را با موشک های اسکاد هدف قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» ، سرتیپ «شرف لقمان» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح ارتش یمن گفت: این موشک با دقتی بالا به هدف مورد نظرش اصابت کرد.

وی این اقدام را در واکنش به تداوم جنایات عربستان علیه یمن و هدف قرار دادن هر جنبنده‌ای در یمن دانست.

سرتیپ لقمان گفت: در بیانیه گذشته خود اعلام کردیم که نیروهای مسلح یمن با هدف قرار دادن پایگاه هوایی «خالد بن عبدالعزیز» در «خمیس مشیط» که به کشته و زخمی شدن شماری از فرماندهان سعودی، آمریکایی و اسرائیلی حاضر در این پایگاه شد، هشدار دادند که این اقدام برای کشورهای متجاوز به یمن و در صدر آنها عربستان پیام دارد تا از ظلم علیه ملت یمن بپرهیزند اما آنها این پیام ما را جدی نگرفتند.

وی افزود: اکنون نیز با شلیک موشک‌های اسکاد به سوی «منطقه ریاض» پیام دیگری به کشورهای مستکبر ارسال کردیم تا از این اقدام درس بگیرند اگر از این اقدامات درس نگیرند، ما در روزهای آینده، مسائل غافلگیرکننده متعددی خواهیم داشت.

از طرفی پس از انتشار این خبر ، یک مقام مسئول در وزارت دفاع عربستان اعلام کردکه پایگاه نظامی پدافند هوایی «السلیل» واقع در منطقه ریاض ، هیچ خسارتی ندیده است و هیچ موشکی به سوی این پایگاه شلیک نشده است.

{mp4remote}https://shiawaves.com/persian/images/videos/gozaresh/2015-07-01/001.mp4{/mp4remote}

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا