جهان اسلام

برملاشدن اطلاع نیروهای امنیتی سعودی از طرح انفجار مسجد شیعیان دمام

فردی به نام ” مجتهد” ( از فعالان عربستانی شبکه های اجتماعی) ، یک نوار صوتی را منتشر کرد که محتوای آن ، هشدار به نیروهای امنیتی سعودی ، برای دور شدن از مسجد امام حسین علیه السلام در شهر دمام عربستان، قبل از وقوع انفجار انتحاری در آنجاست

 

فردی به نام ” مجتهد” ( از فعالان عربستانی شبکه های اجتماعی) ، یک نوار صوتی را منتشر کرد که محتوای آن ، هشدار به نیروهای امنیتی سعودی ، برای دور شدن از مسجد امام حسین علیه السلام در شهر دمام عربستان، قبل از وقوع انفجار انتحاری در آنجاست.

در این نوار صوتی اندکی قبل از آغاز حمله سنی های تند رو در جمعه گذشته، به مسجد امام حسین علیه اسلام شیعیان در دمام ؛ به عناصر امنیتی سعودی هشدار داده می شود تا از مکان موردنظر دور بمانند. 

 قابل توجه اینکه، پس از وقوع حادثه تروریستی ، مطابق این فایل صوتی ، ماموران مذکور توسط عده ای بازداشت شده اند و گوشی های بی سیم و تلفن های همراه آنها مصادره شده است .

بر اساس این نوار صوتی، این ماموران سپس  تحت بازجویی قرار گرفتند، که با دستپاچگی و عباراتی ضد و نقیض ، تایید کردند که پیام هشدار به آنها رسیده و توصیه شده که از مکان انفجار ، دور بمانند.

انفجار مسجد امام حسین علیه اسلام دومین انفجار تروریستی در طی یک هفته بود که مساجد پیروان اهل بیت علیهم السلام را در منطقه الشرقیه در عربستان سعودی هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا