جهان اسلام

کشته شدن دهها تروریست و عقب نشینی داعش از مناطق تحت تصرف خود

دهها تروریست داعشی در 24 ساعت گذشته در عملیات نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق در چند منطقه کشته شدند، شدت این عملیات به حدی بود که شماری از عناصر این گروه با دهها خودرو از صحنه درگیری در مناطق غربی عراق به سمت موصل گریختند

 

دهها تروریست داعشی در 24 ساعت گذشته در عملیات نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق در چند منطقه کشته شدند، شدت این عملیات به حدی بود که شماری از عناصر این گروه با دهها خودرو از صحنه درگیری در مناطق غربی عراق به سمت موصل گریختند. 

گزارش های میدانی نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته در عملیات نیروهای عراقی با پشتیبانی بسیج مردمی و عشایر و حملات هوایی ارتش به مخفیگاههای تروریست های داعش دهها تروریست در مناطق دجله، القائم، کوههای حمرین، بیجی، الرمادی، شمال فلوجه و غرب کرکوک کشته شدند. 

روزنامه “الصباح” عراق نوشت: نیروهای عراقی موفق شدند 97 بمب را خنثی و 30 خودروی حامل تسلیحات و کارگاههای بمب گذاری و انبارهای مهمات و سلاح را منهدم کنند. خالد الخزرجی نایب رییس کمیته امنیتی شورای استانداری صلاح الدین، دیروز تاکید کرد که حدود 60 خودروی حامل تروریست های داعش به علت متحمل شدن تلفات سنگین، از منطقه الجزیره در غرب الدجیل و الاسحاقی به سمت شهر موصل فرار کردند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا