جهان اسلام

تنگ تر شدن حلقه محاصره داعش در رمادی، توسط نیروهای عراقی

منابع امنیتی عراق اعلام کردند با ادامه پیشروی ارتش و نیروهای مدافع عتبات و مقدسات عراق، حلقه محاصره شهر رمادی مرکز استان الانبار که در تصرف گروه داعش قرار دارد، تنگ‌تر شده است

 

منابع امنیتی عراق اعلام کردند با ادامه پیشروی ارتش و نیروهای مدافع عتبات و مقدسات عراق، حلقه محاصره شهر رمادی مرکز استان الانبار که در تصرف گروه داعش قرار دارد، تنگ‌تر شده است.

فرمانده پلیس استان الانبار گفت: نیروهای امنیتی و مدافعین عتبات و مقدسات عراق ،  با عقب راندن تکفیری ها و آزادی اداره راهنمایی و رانندگی و دانشگاه الانبار در غرب و جنوب شهر الرمادی ؛ حلقه محاصره داعش را در این شهر ، تنگ‌تر کردند.

وی افزود: مرحله دوم از عملیات ارتش، با مشارکت یگان‌های مهندسی برای شناسایی مناطق مین گذاری شده و ساختمان‌های بمب‌گذاری شده توسط داعش، آغاز شده است.

نیروهای امنیتی و بسیج مردمی، در روزهای گذشته توانستند مناطق الطاش، الحمیریه و دانشگاه بزرگ الانبار را در جنوب الرمادی از اشغال داعش آزاد کنند.

نیروهای بسیج مردمی، متشکل از گروههای شیعه و جوانان داوطلب عراقی ، در کنار ارتش ، نقش مهمی در نبرد با سنی های تند رو در کشور عراق ایفا می کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا