جهان اسلام

دستگیری عاملان جنایات تروریستی ،علیه شیعیان عراق

مقامات امنیتی عراق اعلام کردند،  تیمی متشکل از دویست و پنجاه نفر را دستگیر کرده اند که وظیفه آنها انجام عملیات های نظامی و انتحاری در کربلا، نجف و دیوانیه بوده است. 

به گزارش شیعه ویوز ، مقامات امنیتی عراق اعلام کردند،  تیمی متشکل از دویست و پنجاه نفر را دستگیر کرده اند که وظیفه آنها انجام عملیات های نظامی و انتحاری در کربلا، نجف و دیوانیه بوده است. 

فرمانده عملیات نظامی دستگیری این تروریست ها بیان داشت ، تحقیقات به عمل آمده بیانگر این است که این افراد وابسته به کشورهای همسایه عراق، مانند عربستان سعودی بوده و از طرف این کشورها پشتیبانی می شده اند. 

در همین راستا اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که آل سعود ، مزدوران را موظف به ایجاد اختلاف در بین مردم عراق و در نتیجه ایجاد جنگ داخلی و تقسیم عراق نموده است و در این مورد مبلغ 250 میلیارد دلار را به این امر اختصاص داده است.

این مبلغ به گروه های تروریستی وهابی برای ضربه زدن به مردم عراق مخصوصا در کربلا و نجف پرداخت شده است تا در این مناطق در میان صفوف ساکنین اختلاف ایجاد شده و فضا برای بحث تقسیم عراق مهیا گردد. 

قابل ذکر است این عملیات های انتحاری و تروریستی تا کنون در عراق هزاران قربانی گرفته است و این اعمال تروریستی سعی در سرنگون کردن گروه های شیعه و به انزوا کشاندن آنان را  دارد.

alt

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا