جهان اسلام

اعلام همبستگی طلاب حوزه علمیه کربلا و نمایندگان مراجع عظام، ازجمله آیت الله العظمی شیرازی، با مردم مظلوم یمن

در پی استمرار تجاوز وحشیانه ی رژیم تروریستی تکفیری و خودکامه عربستان سعودی و برخی از رژیم های جنایتکار و هم پیمان آن بر ضد مردم مظلوم یمن، طلاب حوزه ی علمیه کربلای معلی به منظور اعلام همبستگی با ملت ستمدیده و مظلوم آن، گرد هم آمدند

 

در پی استمرار تجاوز وحشیانه ی رژیم تروریستی تکفیری و خودکامه عربستان سعودی و برخی از رژیم های جنایتکار و هم پیمان آن بر ضد مردم مظلوم یمن، طلاب حوزه ی علمیه کربلای معلی به منظور اعلام همبستگی با ملت ستمدیده و مظلوم آن، گرد هم آمدند. 

در این اجتماع که در صحن مطهر عقیله حرم مقدس حضرت سیدالشهداء علیه السلام برگزار شد، طلاب حوزه علمیه کربلای معلی تجاوز وحشیانه به یمن و مردم مظلوم آن را با تمام معیارهای اخلاقی، اسلامی، دینی و انسانی مغایر دانسته و محکوم کردند. 

همچنین شماری از روحانیون و فضلا به نمایندگی مراجع عظام و از دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی و نیز نمایندگانی از بنیاد جهانی حضرت آیت الله العظمی شیرازی و جمعیت انبوهی از مؤمنین و محبین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در این گردهمایی شرکت کردند. 

شرکت کنندگان در این همایش از جامعه جهانی خواستند هرچه زودتر با اقداماتی فوری و بدون فوت وقت از ادامه تجاوز مجرمانه ی حاکمان سعودی به یمن و مردم بی دفاع آن جلوگیری کند و جنایتکاران جنگی را به دادگاه سپرده، و محاکمه کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا