جهان اسلام

پيام تسليت آيت الله العظمى شيرازى در پي ارتحال آيت الله سيد محمد بحرالعلوم

در پی ارتحال مرحوم آیت الله حاج سید محمد بحرالعلوم قدس سره، مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در پیامی ارتحال آن عالم ربانی را تسلیت گفتند. متن این پیام بدین شرح می باشد

 

در پی ارتحال مرحوم آیت الله حاج سید محمد بحرالعلوم قدس سره، مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی حاج سید صادق حسینی شیرازی مدظله العالی در پیامی ارتحال آن عالم ربانی را تسلیت گفتند. متن این پیام بدین شرح می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

 

ارتحال فقید سعید، علامه کبیر، آقای سید محمد بحرالعلوم، فرزند ارشد مرحوم آیت الله آقا سید علی و برادر بزرگ دو شهید بزرگوار، آیت الله سید علاء الدین و آیت الله سید عزالدین آل بحرالعلوم رضوان الله تعالی علیهم را به پایگاه علم و جهاد و تقوا، حوزه علمیه مقدسه نجف اشرف و نیز مراجع عظام (اعلی الله تعالی کلمتهم) و به ویژه خاندان شریف آل بحرالعلوم که از بیش از دو قرن تا به امروز از زمان سید الطائفه مرحوم سید مهدی بحرالعلوم (قدس سره)، اسلام و مسلمین را با علم و فضیلت یاری و مدد رسانده اند و خصوصاً سادات مکرم فرزندان معزز و عموی بزرگوارشان (دامت ایامهم) تسلیت عرض می کنم. 

تمام امیدم آنست این خاندان موفق همانگونه که تشیع به آنها در تمامی عرصه های علم و عمل الفت و خو گرفته، همواره پدید آورنده فقیهان و ادیبان و شاعران و نویسندگان باشد. 

از خداوند قریب و مجیب خواستارم که روح آن فقید عزیز را مشمول رحمت واسعه خود گرداند و با اجداد طاهرینش؛ محمد و آل پاک ایشان صلوات الله علیهم اجمعین محشور فرماید و به کلیه بازماندگان مکرم آن مرحوم اجر جزیل و صبر جمیل تفضل فرماید «و هو الولی لذلک کله».

 

 

17/ جمادی الآخره / 1436 هـ . ق 

قم مقدسه 

صادق شیرازی

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا