جهان اسلام

محکومیت حمله عربستان به یمن توسط علمای شیعه در ترکیه

انجمن علمای اهل بیت علیهم السلام استان «ایغدیر» ترکیه با انتشار بیانیه ای، حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی به مردم یمن را محکوم کرد

 

انجمن علمای اهل بیت علیهم السلام استان «ایغدیر» ترکیه با انتشار بیانیه ای، حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی به مردم یمن را محکوم کرد.

این انجمن در بیانیه خود آورده است: در روزهایی زندگی می کنیم که جامعه اسلامی وضعیت بسیار دشواری را در حال پشت سر نهادن است و شاهد آن هستیم که گروه هایی از اسلام به عنوان ماسک و روپوشی برای رفتارهای وحشیانه خود استفاده می کنند.

در این بیانیه همچنين آمده است: امروز شاهد آن هستیم که ملت مظلوم یمن که خواسته ای جز یک حکومت عادلانه نداشته اند، در معرض حملات دولت ها قرار گرفته اند و جنگی تمام عیار علیه آنها به راه افتاده است. این نوع جدید از تروریسم که عربستان سعودی اکنون سردمدار آن شده است، با فرو ریختن بمب بر سر کودکان، در حال بروز دادن خود است و این حملات هر روز باعث کشته شدن انسان ها و شهروندان یمنی بیشتری می شود.

در پایان این بیانیه آمده است: ما این اقدام غیرحقوقی و وحشیانه علیه مردم یمن را به شدت محکوم می کنیم و از تمام مسلمانان جهان می خواهیم تا در برابر این جنایت ها، صدای اعتراض خود را بلند کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا