جهان اسلام

تصمیم سعودیها برای نابودی تمامی زیرساختها و امکانات یمن

سخنگوی نیروهای سعودى شركت كننده در جنگ با يمن اعلام داشت حتی اگر حوثی یا عبدالله صالح تسلیم شوند، مواضعی وجود دارد که باید به هدف قرار دادن آنها ادامه دهیم تا به طور کامل از بین بروند

 

سخنگوی نیروهای سعودى شركت كننده در جنگ با يمن اعلام داشت حتی اگر حوثی یا عبدالله صالح تسلیم شوند، مواضعی وجود دارد که باید به هدف قرار دادن آنها ادامه دهیم تا به طور کامل از بین بروند.

احمد العسیری سخنگوی رسمی نیروهای سعودي در مصاحبه اى با خبرنگاران رسانه های داخلی و بین المللی در عربستان سعودي شركت كرده بود.

وى در پاسخ به این سوال که در صورت تسلیم شدن صالح و یا حوثی ها ، واکنش عربستان چه خواهد بود؟ گفت: حتی اگر صالح و یا حوثی تسلیم شوند، ما مواضعی داریم که باید به هدف قرار دادن آنها ادامه دهیم تا به طور کامل تخریب شوند. 

وی سعی کرد از پاسخ به سوالی درباره کشتار غیرنظامیان در اردوگاهی در استان حجه در شمال یمن طفره برود اما خبرنگار وی را در تنگنا قرار داد و گفت این خبر از سوی صنعا نیست؛ بلکه سازمان پزشکان بدون مرز خبر هدف قرار دادن ارودگاه را مورد تاکید قرار داد.

جنگنده های عربستان و متحدانش روز دوشنبه (30 مارس) به اردوگاه المرزق حمله کردند که این حمله بین 15 تا 45 شهيد و 250 زخمی برجای گذاشت.

اردوگاه المرزق در استان مرزی حجه در شمال غرب یمن واقع است و هزاران یمنی و مهاجر آفریقائی در آن زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا