جهان اسلام

خودسوزی شهروند ایرانی در شهرداری خرمشهر

خودسوزی یک شهروند ایرانی در شهرداری خرمشهر در جنوب غرب این کشور در اعتراض به ممانعت شهرداری از فعالیتش، تنها اظهار تاسف این شهرداری را به همراه داشت

 

خودسوزی یک شهروند ایرانی در شهرداری خرمشهر در جنوب غرب این کشور در اعتراض به ممانعت شهرداری از فعالیتش، تنها اظهار تاسف این شهرداری را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، این شهروند خرمشهری 15 سال در بازار روز خرمشهر به صورت دستفروشی اقدام به فروش میوه می کرد که روز چهارشنبه هفته گذشته ماموران شهرداری بساط میوه فروشی او را جمع و مانع از کار او شدند.

این شهروند  بارها به شهرداری خرمشهر مراجعه کرد تا وسایل خود را تحویل گرفته و کار خود را ادامه دهد اما جوابی نگرفت و در نهایت با ریختن بنزین بر روی خود در محوطه شهرداری اقدام به خودسوزی کرد.

شهرداری خرمشهر روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای در خصوص خودسوزی این شهروند اعلام کرد: با نهایت تاسف و تالم از وقوع حادثه خودسوزی رو به روی شهرداری خرمشهر، با آرزوی سلامتی و ابراز همدردی عمیق با شهروند گرامی و خانواده وی به اطلاع عموم مردم فهیم و شریف خرمشهر می رساند، انتظار می رود شهروندان در صورت هرگونه اعتراض به عملکرد شهرداری موارد را به مقام مافوق اطلاع دهند تا از بروز چنین حوادث ناگواری پیشگیری شود.

دستفروش خرمشهری هم اکنون در یکی از بیمارستان های اهواز تحت مداوا است و از درصد سوختگی او گزارشی در دست نیست.

فرد مصدوم که مخارج زندگی خود و خانواده اش را از این راه تامین می کند، می گوید که بی مهری شهرداری موجب شد تا در تامین مخارج خانواده اش با مشکل رو به رو شود و به ناچار خودسوزی کند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا