جهان اسلام

به عقب راندن تکفیری های داعش توسط ارتش عراق و گردان انصار الحسین (مقلدین آیت الله العظمی شیرازی)

نیروهای امنیتیِ ارتش عراق و گردان انصار الحسین علیه السلام منطقه وفا در غرب رمادی را از کنترل داعش خارج کرده و بر آن به صورت کامل تسلط یافتند.

نیروهای امنیتیِ ارتش عراق و گردان انصار الحسین علیه السلام منطقه وفا در غرب رمادی را از کنترل داعش خارج کرده و بر آن به صورت کامل تسلط یافتند.

هاشم المطیری سخنگوی تشکل العمل الاسلامی و فرمانده نیروهای گردان انصار الحسین علیه السلام  (مقلدین آیت الله العظمی شیرازی) ضمن اعلام این خبر افزود نیروهای انصار الحسین و ارتش عراق طی روزهای گذشته عملیات موفقیت آمیز آزاد سازی این مناطق را آغاز کرده بودند.

گردان انصار الحسین عليه السلام در پی فتوای مرجعیت عظیم الشان آیت الله العظمی حسینی شیرازی در دفاع کفائی از عتبات عالیات برای این مهم اعلام آمادگی کردند و طی روزهای گذشته وارد عملیات مشترک با ارتش عراق جهت عقب راندن تروریست های داعش شدند.

این عملیات که یک شهید و دو زخمی نیز برجای گذاشت باعث هلاکت تعدادی از تروریست های داعش و فرار تعداد زیادی از عناصر این گروه تکفیری شد.

 

صبح امروز نیز رسانه‌های خبری عراقی گزارش دادند نیروهای الفرقه الذهبیه یا گردان طلایی ارتش عراق، عصر دیروز طی عملیاتی علیه گروه تروریستی داعش، توانست کنترل کامل فرودگاه نظامی «تلعفر» در غرب شهر موصل را به دست بگیرد.

از سوی دیگر، همزمان با ادامه پیشروی نیروهای ارتش عراق طی عملیات‌های نظامی علیه گروه داعش، نیروهای پیشمرگه کُرد نیز وارد سنجار در غرب موصل شدند و کنترل مناطق مرزی با سوریه از جمله شهرستان‌های سنجار و ربیعه در غرب موصل را به دست گرفتند..

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا