جهان اسلام

به آتش کشیده شدن حوزه علمیه شیعیان توسط مزدوران آل خلیفه

تعدادی از افراد لباس شخصی، به حوزه علمیه نور بحرین در منطقه المحرق این کشور یورش برده و خسارت هایی را به ساختمان حوزه وارد ساختند و کتاب های موجود در این حوزه را سوزاندند.

بازی با آتش؛

به آتش کشیده شدن حوزه علمیه شیعیان توسط مزدوران آل خلیفه

تعدادی از افراد لباس شخصی، به حوزه علمیه نور بحرین در منطقه المحرق این کشور یورش برده و خسارت هایی را به ساختمان حوزه وارد ساختند و کتاب های موجود در این حوزه را سوزاندند. نیروهای لباس شخصی وابسته به نظام آل خلیفه با یورش به حوزه علمیه نور در منطقه المحرق، ساختمان حوزه را تخریب و کتاب های موجود در آن را به آتش کشیدند.

نیروهای لباس شخصی وابسته به نظام آل خلیفه با حمله به حوزه علمیه نور بحرین، قسمت های از ساختمان این حوزه علمیه ویژه بانوان را تخریب و ممتکلات این حوزه را به آتش کشیدند.

تعدادی از افراد لباس شخصی، روز گذشته به حوزه علمیه نور بحرین در منطقه المحرق این کشور یورش برده و خسارت هایی را به ساختمان حوزه وارد ساختند و کتاب های موجود در این حوزه را سوزاندند.تخریب و به آتش کشیدن ممتلاک حوزه علمیه نور المحرق بحرین در حال رخ داد که یورش به مساجد، موسسات، مراکز تجاری و منازل در روزهای گذشته به مراتب تکرار شده است.

این اقدامات در پرتو سکوت کامل دولت و سازمان های امنیتی آل خلیفه انجام می گیرند و انقلابیون معتقدند که یورش به این اماکن از سوی افراد ناشناس با حمایت و ترغیب مسوولان صورت می پذیرند.

مسجد جامع شهر حمد بحرین نیز در روزهای گذشته شاهد حمله و تعرض نیروهای لباس شخصی بود که طی آن بمب های موتولوف به ساختمان این مسجد پرتاب شدند، اما مقامات هیچ عکس العملی در قبال این تعرض نشان نمی دهند.

به آتش کشیدن خودروهای شهروندان و پرتاب بمب های آتش زا به دورن منازل در منطقه دار کلیب و در حضور نیروهای امنیتی آل خلیفه نیز از مواردی است که می توان از آن یاد کرد.

گفتنی است نیروهای امنیتی آل خلیفه با همکاری نظامیان اشغالگر سعودی در ماه های گذشته بیش از چهل مسجد شیعیان در بحرین را تخریب کرده و به ویران ساختن مساجدی که از سوی شهروندان مورد بازسازی قرار گرفته اند، می پردازند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا