جهان اسلام

بیانیه بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی

 

در پی اقامه شعائر حسینیِ روز عاشورا در کربلای معلی به نحو احسن بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی طی بیانیه از تمام  مسئولین ذی ربط، عتبات مقدسه در کربلای معلی، حسینیه ها و مواکب و تمام کسانی که در این عزای ملیونی شرکت کردند تشکر نمود.متن ترجمه بیانیه بدین شرح است

 

در پی اقامه شعائر حسینیِ روز عاشورا در کربلای معلی به نحو احسن بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی طی بیانیه از تمام  مسئولین ذی ربط، عتبات مقدسه در کربلای معلی، حسینیه ها و مواکب و تمام کسانی که در این عزای ملیونی شرکت کردند تشکر نمود.

متن ترجمه بیانیه بدین شرح است

ومن يعظم شعائر الله فانها من تقوى القلوب

موسسه جهانی آیت الله العظمی شیرازی مراتب تشکر و تقدیر خود را از تمام کسانی که سعی و تلاش خود را جهت اقامه شعائر حسینی طی دهه گذشته در کربلای معلی مبذول داشته اند ابراز می دارد.

این موسسه تشکر و تقدیر خاص و  ویژه ای دارد از عتبات مقدسه در کربلای معلی و همچنین سرویس های امنیتی و اطلاعاتی و خدماتی استان و همچنین تمام مواکب و حسینیه ها که سهم بسزایی در تامین امنیت و خدمات رسانی به زائران ابا عبد الله الحسین علیه السلام در روزهای گذشته داشته اند.

خدمت به زائران امام حسین علیه السلام برترین و بالاترین مراتب خدمت رسانی میباشد و کسی که موفق به این امر شود از ثواب و اجر دنیوی و اخروی برخوردار خواهد بود.

با آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی از خداوند متعال برای خادمان ابا عبد الله الحسین علیه السلام

 

بنیاد جهانی آیت الله العظمی شیرازی

واشنگتن

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا