جهان اسلام

بازسازی 11 مرقد تخریب شده توسط داعش در عراق

معاون رئيس سازمان اوقاف شيعيان عراق: مراقدي که گروهک تروريستي – تکفيري  داعش  تخريب کرد را بازسازي مي کنيم.

شیخ سامي مسعودي معاون رئيس سازمان اوقاف شيعيان عراق طي اظهاراتي گفت: مراقدي که گروهک تروريستي – تکفيري  داعش  تخريب کرد را بازسازي مي کنيم.

وي در ادامه افزود: البته ما اين کار را از مدت ها پيش آغاز کرده و تا به امروز موفق شديم حداقل 11 مرقد و مزاري که توسط تروريست هاي داعشي در استان “دياله”‌ عراق تخريب و منهدم شده بود را بازسازي نمائيم.

معاون رئيس سازمان اوقاف شيعيان عراق همچنين گفت:‌ ما براي بازسازي اماکن ديني تخريب شده، طرح و برنامه کامل و شامل آماده کرديم و در حال اجراي آن به صورت جزئي هستيم اما فعاليت اصلي براي اجراي کامل اين طرح بعد از پايان نبرد با “داعش” و پيروزي بر آنان انجام خواهد گرفت.

در همين حال «عباس محمد ساعدي» از مديران ارشد رئيس سازمان اوقاف شيعيان عراق، در اين باره گفت: تا به امروز همه تجاوزات گروهک “داعش” به اماکن ديني و زيارتگاه ها ثبت شده و اخيرا هم کتابي در مورد اين جنايت ها با جزئيات آن، منتشر کرده ايم.

لازم به ذکر است، از اصلي ترين اقدامات جنايتکارانه گروهک تروريستي – تکفيري “داعش” در عراق و سوريه اين بوده که اماکن ديني و زيارتگاه ها را تخريب کرده و با خاک يکسان مي کنند.

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا