جهان اسلام

نقش فعال حکومت قطر در سناریوی شیعه کشی در عراق

 حکام قطر به جذب 1800 تبعه مغربی و شمال آفریقایی برای آموزش و اعزام به عراق برای پیوستن به صفوف گروه تروریستی داعش اقدام کرده اند.

 

به گزارش شیعه ویوز ، به تازگی سندی در سفارت قطر در طرابلس، پایتخت لیبی به دست آمده که نشان می‌دهد، حکام قطر به جذب 1800 تبعه مغربی و شمال آفریقایی برای آموزش و اعزام به عراق برای پیوستن به صفوف گروه تروریستی داعش اقدام کرده اند.

این سند که مهر و امضای «نایف عبد الله العمادی»، کاردار سفارت قطر در طرابلس را در ذیل خود دارد، تأکید می‌کند که آموزش نظامی عناصر به خدمت گرفته شده که سلاح‌های سنگین را نیز در برمی‌گیرد، در چند پایگاه‌ نظامی واقع در لیبی انجام شده است.

بنابراین سند، کاردار قطر در کشور لیبی به کشور متبوعش پیشنهاد داده که این تروریست‌ها در قالب 3 گروه و از طریق بنادر لیبی به ترکیه و از آنجا از طریق اقلیم کردستان وارد عراق شوند.

این مسئول قطری در این سند تأکید کرده است که این گروه‌ها تا هفته آینده آماده اعزام به عراق هستند و ما از دوحه می‌خواهیم نسبت به انتقال این افراد هرچه سریع‌تر اقدام کند.

گفتنی است تروریست های مستقر در عراق، نسل کشی شیعیان را همواره در دستور کار خود دارند و دولت های عربی و غربی در این سناریوی خونین، نقش فعال و مؤثری ایفا می کنند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا