جهان اسلام

حرکت کربلایی‌ها و نجفی ها برای مقابله با تکفیری‌های داعش

  استاندار کربلا : مردم شهر مقدس کربلا اعم از عشایر، بزرگان، روحانیون و سازمان‌های مردم نهاد، با داوطلب شدن در قالب گردان‌های دفاع مردمی و ایستادگی در مقابل تروریسم و باندهای داعش و حامیان آنان، نخستین کسانی بودند که به ندای مرجعیت شریف و کشور پاسخ دادند.

 

به گزارش شیعه ویوز ، بزرگترین رژه نظامی نیروهای مردمی در استان کربلا که در چند سال گذشته در عراق بی‌سابقه بوده است، با مشارکت شمار زیادی از اقشار مختلف مردم کربلا در حمایت از نیروهای امنیتی عراقی برگزار شد.

«عقیل طریحی» استاندار کربلا گفت: مردم شهر مقدس کربلا اعم از عشایر، بزرگان، روحانیون و سازمان‌های مردم نهاد، با داوطلب شدن در قالب گردان‌های دفاع مردمی و ایستادگی در مقابل تروریسم و باندهای داعش و حامیان آنان، نخستین کسانی بودند که به ندای مرجعیت شریف و کشور پاسخ دادند.

نیروهای مردمی سپس توسط اتوبوس‌های آستان مقدس حرم مطهر امام حسین علیه السلام از مقابل حرم مطهر به سوی میدان‌های نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش حرکت کردند.

همچنین نجف اشرف نیز این روزها در لبیک به ندای مرجعیت دینی برای دفاع از عراق، شاهد استقبال گسترده داوطلبان برای  پیوستن به ارتش و نبرد علیه تروریست هاست. تاکنون ساماندهی 4 گردان از جوانان داوطلب دفاع پایان یافته و مقامات این شهر در صدد تشکیل و ساماندهی گردان های دیگری هستند.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا