جهان اسلام

واجب بودن قتل کسی که با شیعیان نمی جنگند

 

، امروز عراق و سوریه شاهد بی رحمانه ترین اقدامات تروریستی علیه مردم بی گناه و مظلوم است 

 

shiawaves2070.jpg - 85.98 kb

به گزارش شیعه ویوز ، امروز عراق و سوریه شاهد بی رحمانه ترین اقدامات تروریستی علیه مردم بی گناه و مظلوم است و عرصه برای فعالیت القاعده و تکفیری ها و سلفی ها باز است و اینها در منطقه جولان می دهند.

دولت عراق در ابتدای آغاز عملیات ارتش اعلام کرد که با داعش وارد جنگ می شود و عملیات را به سرعت تمام می کند. از آن زمان آنچه شنیده می شود صدای گلوله است که از صدای گفتگو و راه حل سیاسی بلند تر بوده و اعتراض جریان های سیاسی را در پی داشته است.

این گروه های مسلح که وابسته به القاعده عراق، موسوم به دولت اسلامی عراق و شام هستند، بر اساس فتوای شیوخ وهابی ریختن خون شیعیان و کسانی که با شیعیان نمی جنگند را واجب می دانند و بارها فیلم جنایات خود علیه شهروندان غیر نظامی عراق، از جمله اعدام سه راننده کامیون را منتشر کرده و به آن افتخار می کنند.

آنها بارها به شهرهای غربی عراق در استان الانبار حمله کرده و مدعی هستند پایه های حکومت عراق و شام در این منطقه دایر خواهد شد. از آغاز درگیری‌ها در استان الانبار چندین هزار خانواده عراقی در این استان از خانه‌های خود آواره شدند.

کشتن مردم بی دفاع به خصوص زنان و کودکان در هیچ جای دنیا پذیرفتنی نیست ولی مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل این گونه اقدامات شرم آور، عملیات انتحاری علیه شهروندان و بمب گذاری و انفجار در مراکز عمومی سکوت اختیار کرده اند گویا زبانشان بند آمده است.

گروه تروریستی داعش در سوریه در سطح شهر دست به کشتار و سر بریدن می زند و در جلوی چشم کودکان پدر شان را می کشد و حتی جگر سربازان سوریه را در آورده و آنرا می خورند و برای نشان دادن وحشی گری خود این فیلم را در سایت های مختلف به نمایش می گذارند و به آن هم افتخار می کنند .

گروه های تروریستی در سوریه با هتک حرمت به اماکن مقدسشیعیان و مسلمانان و تخریب آنان سعی دارند که اوج وحشی گری و ضدیت خود را با اسلام نشان دهند.

گروه تروریستی داعش مدعی است که مخالفان خود را خواهند کشت و از خونهای آنان به عنوان شراب استفاده خواهند کرد و اکنون به کشتن افراد گروه های تروریستی دیگر در سوریه پرداخته است .

 

 


منبع : خبرگزاری افغان ایرکا

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا