جهان اسلام

برنامه ریزی اداره بهداشت ودرمان استان کربلا برای مراسم میلیونی اربعین حسینی

shiawaves1751.jpg - 147.62 kb

حدود 50مرکز درمانی و6 بیمارستان دولتی و2 بیمارستان خصوصی  در این ایام 24 ساعته آماده خدمات رسانی به عموم مردم می باشند.

به گزارش خبرنگار شیعه ویوز در کربلای معلی ، جلسه ای در اداره بهداشت ودرمان استان کربلا با همکاری مراکز بهداشت ودرمان استانهای حله ، نجف وبغداد برگزار شد .

دکتر عادل حسین رئیس اداره کل بهداشت ودرمان استان کربلا در این بار گفت:

ما در جلسه ای که با حضور نمایندگان ادارات بهداشت ودرمان استانهای مجاور داشتیم یک برنامه ریزی فوق العاده ای را جهت خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام در ایام اربعین حسینی ترتیب دادیم که این برنامه به سه بخش خدماتی تقسیم میشود:

1- خدمات درمانی   2-خدمات اطلاع رسانی  3-خدمات پیشگیری

بخش درمانی شامل استقرار52  چادر خدمات پزشکی ودرمانی و130 امبولانس در 3 محور جاده های (کربلا- بغداد)(کربلا-حله)(کربلا-نجف) وهمچنین مرکز و اطراف استان کربلا میباشد.

وهمچنین چندین بالگرد را برای این امر در نظر گرفتیم .

اما بخشهای اطلاع رسانی وپیشگیری نیز در همین مناطق مستقر می شوند که وظیفه آنها توصیه دادن ومراقبتهای بهداشتی از مردم – هیئات – تکیه ها ونمونه گرفتن از غذاها ونوشیدنیها وآزمایش آن میباشد.

مدیر کل بهداشت استان کربلا در ادامه گفت:

ما همچنین در جلسه ای که داشتیم تصمیم گرفته شد تا کادر های پزشکی مجرب از تمام استانهای مجاور به ما ملحق شوند تا با همکاری همه جانبه بتوانیم بهترین خدمات پزشکی ودرمانی را به زائران میلیونی  امام حسین  علیه السلام  ارائه کنیم. 

قابل ذکر است حدود 50مرکز درمانی و6 بیمارستان دولتی و2 بیمارستان خصوصی  در این ایام 24 ساعته آماده خدمات رسانی به عموم مردم می باشند.

 

{mp4remote}http://host16.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/292/64e6ae96ffa5c5ebf48004667a5cde85875917.mp4{/mp4remote}

 

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا