جهان اسلام

راه اندازی کمپینی برای نجات کودکان یمنی توسط جمعیت جهانی سیدالشهدا علیه السلام

با در پی رهنمودهای مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله مبنی بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان، شاخه کشور یمنِ جمعیت جهانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام

با در پی رهنمودهای مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی دام ظله مبنی بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان، شاخه کشور یمنِ جمعیت جهانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام،  اقدام به راه اندازی کمپین نجات کودکان یمن کرد.

به گزارش شیعه ویوز، این کمپین تحت عنوان «عبدالله الرضیع علیه السلام» فعالیت خود را آغاز کرده و به تازگی تجهیزات پزشکی و داروهای کمیاب و گران قیمتی را که دسترسی بیماران به آن ها مقدور نبود، تهیه نموده است. 

این کمپین تاکنون فعالیت خود را در سه بیمارستان شهر صنعای یمن آغاز نموده و ضمن افتتاح بخش انکوباتورهای خارجی بیمارستان چهل و هشت نمونه یمن، آن را با داروها و وسایل لازم از جمله: دستگاه های انکوباتور و سایر دستگاه های مورد نیاز مانند: دستگاه اینفیوژن پمپ و داروها و مواد مختلف پزشکی مجهز نمود.

کمپین عبدالله الرضیع علیه السلام همچنین به درخواست کمک فوری بخش درمان لوکمیای کودکان (سرطان خون) بیمارستان دانشگاهی کویت پاسخ مثبت داد و به این بخش: خون، مجموعه پلاکت های متراکم، جدا کننده اجزای خون، دستگاه مکش مایعات، دستگاه مانیتور بیومتریک، دستگاه پمپ سرنگ، دستگاه پمپ اینفیوژن و همچنین مجموعه ای از آمپول های گران قیمت مورد نیاز بیماران پس از جلسات شیمی درمانی را اهدا نمود و سایر داروهای مورد نیاز این بخش را برای چندین ماه تأمین کرد.

همچنین جمعیت جهانی حضرت سیدالشهدا علیه السلام در ضمن این کمپین با پشتیبانی و حمایت از بخش انکوباتور و کودکان نارس در بیمارستان جمهوری، دارو و تجهیزات پزشکی و چندین دستگاه نبولایزر، دستگاه ضدعفونی کننده و بویلر را به این بخش اهدا کرد.

شایان ذکر است، جمعیت جهانی سیدالشهدا علیه السلام یکی از گروه های خیریه مرتبط با مرجعیت شیعه آیت الله العظمی سید صادق حسینی شیرازی مدظله، می باشد که خدمات ارزشمندی را در سراسر جهان با شیعیان در مناطق محروم ارائه می نماید. 

دفتر مرکزی این جمعیت در کشور کویت واقع شده است.

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا