جهان اسلام

تلاش وهابیون عربستان برای کشتار عزاداران لبنانی

نیروهای امینتی لبنان در مدت اخیر و در جریان تفتیش مخفیگاه های مزدوران سازمان اطلاعات عربستان ، توانسته اند تعداد زیادی کمربندهای انفجاری را کشف و ضبط نمایند

به گزارش شیعه ویوز ، تدابیری که نیروهای امنیتی لبنان در مدت اخیر به کار گرفته اند، باعث شده است تا امکان استفاده از اتومبیل های بمب گذاری شده برای انجام عملیات تروریستی با مشکلات زیادی رو به رو شود، به همین دلیل مزدوران وهابی به کمربندهای انفجاری روی آوردند تا به راحتی وارد مساجد، حسینیه ها و اماکن عمومی پر تردد شود و افراد بیشتری را قربانی کنند.

نیروهای امینتی لبنان در مدت اخیر و در جریان تفتیش مخفیگاه های مزدوران سازمان اطلاعات عربستان ، توانسته اند تعداد زیادی کمربندهای انفجاری را کشف و ضبط نمایند.

بعد از کشف تعداد زیادی از کمربندهای انفجاری در لبنان ، منابع خبری انگلیسی بیان کردند که سازمان اطلاعات عربستان از مزدوران خود در کشورهای لبنان و غرب سوریه خواست تا عاشورای حسینی را به آتشکده ای برای شیعیان این مناطق تبدیل کنند.

{mp4remote}http://host10.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/270/bbb2b2f3450b23406230077abd029d83807499.mp4{/mp4remote}

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا